Skip to main content
Beantwoord

Zyxel DX5401-B1 crashes & reboots

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hi de Zyxel DX5401-B1 modem reset nu spontaan een paar keer per dag, de monteur zou ze vervangen maar heeft alleen een factory reset uitgevoerd, had geen spare bij zich.

Kunnen jullie het aub nu goed oplossen.
Mvgr Jan

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@jkraak 

De T54 had/heeft inderdaad een probleem in de firmware waardoor hij spontaan opnieuw opstart, ik weet niet of dat al opgelost is.

Bekijk origineel

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21000 reacties
  • Antwoord
  • 20 maart 2025

Hallo ​@jkraak 

De T54 had/heeft inderdaad een probleem in de firmware waardoor hij spontaan opnieuw opstart, ik weet niet of dat al opgelost is.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 17 april 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@jkraak 

Blijkbaar niet dus 

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21000 reacties
  • 17 april 2025

@jkraak 

Ik denk dat de moderators dit topic over het hoofd hebben gezien, een downgrade lost dit op.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 18 april 2025

Hey ​@jkraak, mijn excuses voor de late reactie.

Ik denk dat het topic inderdaad over het hoofd gezien is. Ik wou het modem laten downgraden, echter kan ik het modem niet bereiken. Ik heb besloten om je een T-56 op te sturen, deze heeft dat probleem niet. Zodra de T-56 onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Dan ontvang je ook een e-mail met het retourproces voor de T-54. Dan moeten alle problemen opgelost zijn!  

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen