WAN-DDNS staat bij mij op nee. Rest is voor mij het zelfde.
Die Zyxel zou je er helemaal tussenuit moeten halen. Dan de ASUS aansluiten via netwerkkabel, VLAN op 300 en hij moet werken.
Hallo alexsdam,
Daar stond die op bij mij, terug gezet maar helaas nog niets.
wan/internet lampje op de modem blijft rood, ook na reset router.
houd de melding De DHCP van uw ISP werkt niet correct.
is dit de firmware waar jij onderdraaid? 3.0.0.4.382-52545
Vriendelijke groet,
Albert
Ja dat is het zelfde, maa rmijn lampje was direct wit.
Denk bij een rood lampje dat de Odido werknemers je zullen moeten helpen helaas.
Ik mis het plaatje van Geavanceerde instellingen - WAN - Internetverbinding (eerste tabblad in WAN) Ik vermoed dat je daar de VLAN moet instellen. WAN DDNS is alleen van belang als je zelf je eigen (game-) server wilt draaien de vanbuitenaf onder een naam ipv ip-adres bereikbaar moet zijn. Voor de meesten niet van belang.
Hallo Henkdeleeuw,
Dit is mijn eerste pagina wan de wan opties.
De VLAN heb ik volgens mij op de lan pagina moeten doen. ook erbij gedaan.
Alvast bedankt voor de moeite,
Alexsdam en Henkdeleeuw
Ik zie op die IPTV pagina waar je de VLAN hebt ingesteld ook nog de pagina WAN-Dual-WAN genoemd. Wat staat daar (tweede WAN tabblad). Waarschijnlijk reageer ik niet al te snel. Ik heb gewoon ook mijn werk, dus dat wordt op zijn vroegst de middagpauze.
ik heb van alle WAN tabbladen een screenshot gemaakt .
Alvast bedankt
probeer ze te uploaden maar wil niet echt lukken
sorry dat ik ze pers tuk heb moeten doen insturen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.