Skip to main content

Volgende week wordt mijn glas binnen gebracht. Ik krijg een XGS-PON aansluiting op het KPN netwerk. Gisteren kreeg ik al het installatie pakket. Hierin een modem, een tv kastje en fiberkabeltje. Nu lees ik in andere commentaren dat mensen bij een XGS-PON aansluiting ook een zwarte XGS-PON media converter van Genexys geleverd krijgen? 

Mijn vraag neemt de eerste monteur deze dan mee of mis ik dit onderdeel een moet ik contact opnemen met Odido. 

Hallo @iko 

De Genexis ONT hoor je van Odido te krijgen in het installatiepakket, je mist dan een onderdeel.

De monteur neemt deze niet mee.

Hallo @iko 

De Genexis ONT hoor je van Odido te krijgen in het installatiepakket, je mist dan een onderdeel.

Super bedankt, overigens heb ik geen glasvezel nu. Deze moet nog naar 'binnen’ worden gebracht. ligt nog onder het trottoir

Kijken hoe ik dit moet oplossen, bellen is een ramp

@iko 

Ik las in je andere topic dat je ook een glasvezelkabel hebt gekregen, die kreeg ik ook terwijl ik hem niet nodig had maar je kan hem dan gewoon bewaren.

Hallo @iko 

Zojuist gebeld 17 minuten gesprek. Uw pakket is compleet, de monteur neemt de media converter mee.

Nu hopen dat dit juist is.

Reageer