Skip to main content

Hi,

Ik zou ook graag het modem willen inwisselen, ik heb last van slecht internet.

Hoor graag van jullie en ik geef bij deze al toestemming om hem op te sturen.

Groet,

Benjamin 

Hallo @Winke999 

Heb je de Zyxel-T50 al eens voorzien van een fabrieksreset om te kijken of het dan beter gaat? Staat je klantnummer ook in je community profiel zodat de moderators dit direct voor je kunnen regelen?


Hallo @Winke999 

Heb je de Zyxel-T50 al eens voorzien van een fabrieksreset om te kijken of het dan beter gaat? Staat je klantnummer ook in je community profiel zodat de moderators dit direct voor je kunnen regelen?

Hoi, ja heb ik al gedaan inderdaad. En ook mijn klantnummer staat in m’n profiel. 


Hi @Winke999, welkom op onze Community!

Goed dat je dit aangeeft. Uiteraard zal ik dit meteen in orde maken. Het modem zal spoedig jouw kant op komen. Ik heb alles al voor je in gang gezet en jij ontvangt hier zodadelijk een bericht over. Zodra het modem onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel plezier met je nieuwe modem! 


Reageer