Hi,
Ik zou ook graag het modem willen inwisselen, ik heb last van slecht internet.
Hoor graag van jullie en ik geef bij deze al toestemming om hem op te sturen.
Groet,
Benjamin
Hi,
Ik zou ook graag het modem willen inwisselen, ik heb last van slecht internet.
Hoor graag van jullie en ik geef bij deze al toestemming om hem op te sturen.
Groet,
Benjamin
Hallo
Heb je de Zyxel-T50 al eens voorzien van een fabrieksreset om te kijken of het dan beter gaat? Staat je klantnummer ook in je community profiel zodat de moderators dit direct voor je kunnen regelen?
Hallo
Heb je de Zyxel-T50 al eens voorzien van een fabrieksreset om te kijken of het dan beter gaat? Staat je klantnummer ook in je community profiel zodat de moderators dit direct voor je kunnen regelen?
Hoi, ja heb ik al gedaan inderdaad. En ook mijn klantnummer staat in m’n profiel.
Hi
Goed dat je dit aangeeft. Uiteraard zal ik dit meteen in orde maken. Het modem zal spoedig jouw kant op komen. Ik heb alles al voor je in gang gezet en jij ontvangt hier zodadelijk een bericht over. Zodra het modem onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel plezier met je nieuwe modem!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.