Skip to main content
Beantwoord

zelfde issue als andere LoL

• November 21, 2025
  • 5 reacties
  • 85 Bekeken

Ik heb precies het zelfde issue als de topic hieronder enige wat ik nog niet heb geprobeerd is router laten vervangen, ipv6 uitzetten via router en geen vpn getest.  

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@alipc09, welkom op onze community!

Dit is inderdaad niet de 1e keer dat we dit horen, daarom hebben we het doorgezet naar onze technische dienst. Zij zullen dit verder moeten gaan onderzoeken en hopelijk is het spoedig opgelost! Mijn excuses voor het ongemak.

5 reacties

• Auteur
  • is een Top Poster
  • November 23, 2025

Zo juist weer een d/c gehad waarvan ik niet meer kan connecten.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator | Internet + TV
  • Antwoord
  • November 24, 2025

Dit is inderdaad niet de 1e keer dat we dit horen, daarom hebben we het doorgezet naar onze technische dienst. Zij zullen dit verder moeten gaan onderzoeken en hopelijk is het spoedig opgelost! Mijn excuses voor het ongemak.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • November 27, 2025

Het is zojuist weer gebeurd zit vast op 10% en kan niet meer reconnecten.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • December 2, 2025

@Tommie van Odido Wat is precies de status als dit niet op te lossen valt dan overweeg ik misschien om toch te overstappen wanneer het contract voorbij is, maar ik hoop eigenlijk als ik eerlijk moet zijn te blijven omdat het best snel is, maar belangrijker is stabiliteit anders heb ik niet aan de snelheid… 😅😭

• Auteur
  • is een Top Poster
  • December 3, 2025

@Tommie van Odido Zou ik graag een update mogen hebben, a.u.b. via vpn spelen is niet ideaal.