Skip to main content

Sinds een kleine maand hebben we een  glasvezelnetwerk van odido. Vanaf die tijd hangt continu  onze tv vast tijdens het kijken ( wij kijken tv via internet  streaming ) . Ook krijgen wij regelmatig  in onze telefoon te zien kan huidige netwerk niet gebruiken.

We hebben het idee dat we het totaal niet mee op geschoten zijn , eerder achter uit .

Via de chat kom je er niet door en als je de  klantenservice belt hang je zo een uur in de wacht .

Gaarne een oplossing  want dit is geen Qwaliteit  maar bagger . We hebben hem al gereset  3x zelfs . En het probleem is vooral in de avond tussen 1800 uur tot 22:00 uur 

Hi @Fam taal, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik kijk graag met je mee. Ik heb een lijnmeting uitgevoerd en het eerste wat mij opvalt is dat je de banden hebt opgesplitst, heb je hier een reden voor? De 2,4 GHz band wordt vrij overbelast op dit moment en daardoor kun je een verstoring krijgen. Zou je ook een schets kunnen maken van waar het modem staat, welke apparaten je allemaal verbonden hebt met wifi en hoe ver die apparaten van het modem staan?

Als een band overbelast raakt komt het vaak door dekking en verstopping van de band. Dan is het handig om een wifipunt aan te schaffen en deze bekabeld aan te sluiten. Hiervoor dien je wel Mesh aan te hebben staan anders werken de punten niet. Ook ben ik benieuwd naar wat je bedoelt met internet streaming, via wat/waar kijken jullie tv?


Reageer