Skip to main content
Beantwoord

Zaram XGS-PON ONU SFP+ registreren

Heb heb mijn  Zaram XGS-PON ONU SFP+ binnen, kan iemand mijn Zaram a.u.b. registreren?

Zo ja, hoeft niet gepland mag gelijk omgezet worden.

Ik heb het serienummer/pon-id toegevoegd aan mijn profiel onder het track and Trace.

Alvast bedankt!

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hoi ​@Frances911, welkom op onze Community!

Hiervoor ben je zeker aan het juiste adres. Bedankt voor het invullen van al je gegevens, ik heb hierdoor je abonnement direct omhoog kunnen halen. Ik heb de registratie zojuist voltooid. Kan jij het modem omzetten en controleren of je online komt met de juiste snelheid? Alvast bedankt!

Bekijk origineel

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • Antwoord
  • 9 april 2025

Hoi ​@Frances911, welkom op onze Community!

Hiervoor ben je zeker aan het juiste adres. Bedankt voor het invullen van al je gegevens, ik heb hierdoor je abonnement direct omhoog kunnen halen. Ik heb de registratie zojuist voltooid. Kan jij het modem omzetten en controleren of je online komt met de juiste snelheid? Alvast bedankt!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 9 april 2025

Hallo ​@Tommie van Odido het is omgezet en werkt. download ziet er goed met 7gbit uit maar upload lijkt te hangen op 1.1 gigabit.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 10 april 2025

Hey ​@Frances911, fijn om te horen dat je online bent!

Staan de instellingen in het modem wel allebei op 8000 Mbit/s? Zowel download als upload? Dat kan de bottleneck zijn namelijk. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen