Zojuist heb ik gebeld met de klanten service, maar kreeg een jongen aan de telefoon die volgensmij niet helemaal mijn verzoek begreep, vandaar deze post.
Ik heb een Zaram XGS-PON ONU SFP+ gekocht voor mijn Unifi dream machine pro om hier het glas op aan te sluiten. Ik heb al meerdere posts gelezen dat de serialnummer of PON-ID toegevoegd moet worden aan de Odido kant. @Tommie van Odido sorry voor de tag, maar ik zie jou vaker in dit soort posts voor bij komen. Kan jij dit ook doen? Zo ja, hoeft niet gepland mag gelijk omgezet worden.
Ik heb het serienummer/pon-id toegevoegd aan mijn profiel.
Ik heb het ONT direct voor je geregistreerd. Kan je het modem omzetten met de juiste instellingen? En controleren of je online komt met de juiste snelheid? Ik hoor graag of het gelukt is!
Dankjewel voor het snelle schakelen! Alles werkt naar behoren
Van harte welkom op onze community! Ik help je graag om zo snel mogelijk gebruik te maken van je eigen apparatuur. Wil je dat ik de registratie direct uitvoer, of plan je liever een moment in dat jou het beste uitkomt? Zo kunnen we samen zorgen dat alles soepel verloopt en je niet onnodig zonder internet komt te zitten.
Stuur mij of @Tommie van Odido gerust een PB met een aantal data en tijdstippen die voor jou handig zijn, dan regelen we samen de registratie.
Van harte welkom op onze community! Ik help je graag om zo snel mogelijk gebruik te maken van je eigen apparatuur. Wil je dat ik de registratie direct uitvoer, of plan je liever een moment in dat jou het beste uitkomt? Zo kunnen we samen zorgen dat alles soepel verloopt en je niet onnodig zonder internet komt te zitten.
Stuur mij of @Tommie van Odido gerust een PB met een aantal data en tijdstippen die voor jou handig zijn, dan regelen we samen de registratie.
Laat maar weten wat jouw voorkeur heeft! 😊
Hoi Demy!
Mag gelijk doorgevoerd worden :)
Het kan zijn dat er ook nog een verzoek openstaat op de servicedesk van Odido, maar dit weet ik niet zeker. Mocht de wijziging zijn doorgevoerd dan mag je die opzich ook wel sluiten, indien jullie hier bij kunnen
Ik heb het ONT direct voor je geregistreerd. Kan je het modem omzetten met de juiste instellingen? En controleren of je online komt met de juiste snelheid? Ik hoor graag of het gelukt is!
Dankjewel voor het snelle schakelen! Alles werkt naar behoren
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.