Skip to main content
Beantwoord

XGS-PON SFP+ module registreren

Dag allemaal :)

Zojuist heb ik gebeld met de klanten service, maar kreeg een jongen aan de telefoon die volgensmij niet helemaal mijn verzoek begreep, vandaar deze post.

Ik heb een  Zaram XGS-PON ONU SFP+ gekocht voor mijn Unifi dream machine pro om hier het glas op aan te sluiten. Ik heb al meerdere posts gelezen dat de serialnummer of PON-ID toegevoegd moet worden aan de Odido kant. ​@Tommie van Odido sorry voor de tag, maar ik zie jou vaker in dit soort posts voor bij komen. Kan jij dit ook doen? Zo ja, hoeft niet gepland mag gelijk omgezet worden.

Ik heb het serienummer/pon-id toegevoegd aan mijn profiel.

Beste antwoord door willemruitenberg

Demy van Odido schreef:

Hoi ​@willemruitenberg,

Ik heb het ONT direct voor je geregistreerd. Kan je het modem omzetten met de juiste instellingen? En controleren of je online komt met de juiste snelheid? Ik hoor graag of het gelukt is!

Dankjewel voor het snelle schakelen! Alles werkt naar behoren

Bekijk origineel

5 reacties

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Mobiel
  • 76 reacties
  • 3 april 2025

Goedemiddag ​@willemruitenberg,

Van harte welkom op onze community! Ik help je graag om zo snel mogelijk gebruik te maken van je eigen apparatuur. Wil je dat ik de registratie direct uitvoer, of plan je liever een moment in dat jou het beste uitkomt? Zo kunnen we samen zorgen dat alles soepel verloopt en je niet onnodig zonder internet komt te zitten.

Stuur mij of ​@Tommie van Odido  gerust een PB met een aantal data en tijdstippen die voor jou handig zijn, dan regelen we samen de registratie.

Laat maar weten wat jouw voorkeur heeft! 😊

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 3 april 2025
Demy van Odido schreef:

Goedemiddag ​@willemruitenberg,

Van harte welkom op onze community! Ik help je graag om zo snel mogelijk gebruik te maken van je eigen apparatuur. Wil je dat ik de registratie direct uitvoer, of plan je liever een moment in dat jou het beste uitkomt? Zo kunnen we samen zorgen dat alles soepel verloopt en je niet onnodig zonder internet komt te zitten.

Stuur mij of ​@Tommie van Odido  gerust een PB met een aantal data en tijdstippen die voor jou handig zijn, dan regelen we samen de registratie.

Laat maar weten wat jouw voorkeur heeft! 😊

Hoi Demy!

Mag gelijk doorgevoerd worden :)

Het kan zijn dat er ook nog een verzoek openstaat op de servicedesk van Odido, maar dit weet ik niet zeker. Mocht de wijziging zijn doorgevoerd dan mag je die opzich ook wel sluiten, indien jullie hier bij kunnen

Demy van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Mobiel
  • 76 reacties
  • 3 april 2025

Hoi ​@willemruitenberg,

Ik heb het ONT direct voor je geregistreerd. Kan je het modem omzetten met de juiste instellingen? En controleren of je online komt met de juiste snelheid? Ik hoor graag of het gelukt is!

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 3 april 2025
Demy van Odido schreef:

Hoi ​@willemruitenberg,

Dankjewel voor het snelle schakelen! Alles werkt naar behoren

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13645 reacties
  • 4 april 2025

Superfijn om te horen ​@willemruitenberg, veel plezie ermee! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen