@MarcodeRegt Het klantnummer dat in je profiel staat komt uit bij een abonnement dat een T50 modem heeft, daar speelt dit probleem niet op. Klopt het klantnummer nog in je profiel? En ik zie momenteel een Ubiquiti router aangesloten.
@jw1810 @Cindy80 @Kuunder38 @Eddootjuh @Sybolt @daaan123 @Denkoyugo @jkoop @TeeZet67 @erremes De update is gepushed.
Voor alle andere; indien je de update wilt ontvangen zorg dan dat je klantnummer in je profiel staat. Dan kunnen we je verder helpen.
TOP! Bedankt @Sven-Odido
Dat klopt inderdaad, ik vraag dit namelijk via een klant waar ik nu dit camerasysteem geplaatst heb.
Bij mij thuis gaat alles goed, alleen heb hem nodig voor de klant, en deze mensen zijn op dit moment niet thuis...
Mocht ik dit klantnummer doorgeven, kan dan op die manier de update doorgezet worden??
Klantenservice heeft net iets bij deze klant gedaan wat het op zou moeten lossen, maar dit heeft geen effect gehad helaas...
Dat klopt inderdaad, ik vraag dit namelijk via een klant waar ik nu dit camerasysteem geplaatst heb.
Bij mij thuis gaat alles goed, alleen heb hem nodig voor de klant, en deze mensen zijn op dit moment niet thuis...
Mocht ik dit klantnummer doorgeven, kan dan op die manier de update doorgezet worden??
Klantenservice heeft net iets bij deze klant gedaan wat het op zou moeten lossen, maar dit heeft geen effect gehad helaas...
Als je hun postcode huisnummer in een PB naar mij stuurt, zal ik hem updaten
Ik ontvang ook graag de update. Al een paar weken erg stil in huis zonder werkende speakers.
@Sven-Odido ,
Super bedankt!
Mijn Jbl- speakers doen het weer!! 🥳🥳🥳
Zou ik de update ook kunnen ontvangen? Het zou fijn zijn als ik weer muziek kan luisteren in de woonkamer.
@Sven-Odido bedankt voor de firmware update (heb nu V5.70(ACEA.0)T56C_b10 op Zyxel T56) en reMarkable2 verbindt met WiFi
@henkdeleeuw : dank voor doorverwijzing naar dit draadje
@MarcodeRegt Het klantnummer dat in je profiel staat komt uit bij een abonnement dat een T50 modem heeft, daar speelt dit probleem niet op. Klopt het klantnummer nog in je profiel? En ik zie momenteel een Ubiquiti router aangesloten.
@jw1810 @Cindy80 @Kuunder38 @Eddootjuh @Sybolt @daaan123 @Denkoyugo @jkoop @TeeZet67 @erremes De update is gepushed.
Voor alle andere; indien je de update wilt ontvangen zorg dan dat je klantnummer in je profiel staat. Dan kunnen we je verder helpen.
@Sven-Odido : super bedankt! Geen idee wat er precies is aangepast, maar ik kon mijn beide Harmann Kardon Citation One speakers nu probleemloos verbinden met mijn WiFi netwerk en er weer een fijne stereo set van maken!
ik ontvang ook graag een update. Klantnummer staat in profiel.
@Sven-Odido @Tommie van Odido
Zou ik ook de nieuwe firmware mogen? Mijn linux kastjes krijgen ook geen IP-adressen uitgedeeld.
@Bonesie85 & @meza1 De update is gepushed
@Cynthia_Z en @Mar10eS De update is gepushed
Wanneer krijgt iedereen de update? Een kennis zit ook te wachten. Zeker nu bij mij alles weer werkt
@Tommie van Odido
@Sven-Odido
Alles werkt weer!
Bedankt en een fijn weekend
@Tommie van Odido en @Sven-Odido mij klantnummer staat in mijn account maar nog steeds niet de update ontvangen. nogmaals ik zou graag de update ontvangen.
@Sven-Odido
Bedankt! Het verbinden gaat nu wel goed
@Sven-Odido ik tag jou hier even, omdat dit wordt aanbevolen in onderstaand topic.
Heb vorige week dus een firmware update gehad voor de Harman Citation 200 (en met succes). Hebben jullie toevallig ook een andere firmware update beschikbaar voor partnerapparaten van Google Home? Zo ja, dan zou ik deze graag ontvangen.
Alvast bedankt !
Vandaag contact gehad met de klantenservice en hen ook gewezen naar dit topic en de bekende problemen/oplossingen. Daarmee gevraagd of zij de update naarV5.70(ACEA.0)T56C_b10 kunnen pushen (nu ook versie b8_1108 op zetel T-56). Conclusie is dat zij dat niet kunnen en dat er een melding wordt gemaakt naar back-office die dit na het weekend kunnen oppakken.
Bellen heeft dus niet direct zoveel zin lijkt het.@Tommie van Odido en @Sven-Odido, kunnen jullie wel een update sturen of moet ik afwachten op reactie van back office?
Als jullie iets kunnen doen zou dat fijn zijn, alvast bedankt!
@Sven-Odido Graag ook voor mij een firmware update pushen. Mijn klantnummer staat in mijn profiel. Ik heb nu
V5.70(ACEA.0)T56C_b8_1108 en wil ook graag naar V5.70(ACEA.0)T56C_b10
hoi, is hier inmiddels een oplossing voor? Jammer dat het zolang moet duren. Ja, er is een oplossing voor. Dan moet je je aanmelden in het Wiim Pro Plus topic dat je een nieuwe firmware wilt, want dat is het "algemene topic" over dit probleem, volgens Odido
Dit kreeg ik als reactie in een andere topic.
Graag zou ik willen weten of dit waar is. Zo ja, @odido graag wil ik een nieuw firmware zodat ik gebruik kan maken van mijn jbl link speaker met m'n nw glasvezel verbinding
Beste @Tommie van Odido
Ook ik heb de firmwareversie V5.70(ACEA.0)T56C_b8_1108 op mijn Zyxel T56 en heb problemen om, o.a. de reMarkable aan WIFI gekoppeld te krijgen.
Zou ik ook de nieuwe versie van de Firmware mogen ontvangen?
Alvast heel veel dank
Met vriendelijke groet
Fernando
Klantnummer staat in mijn profiel
Ook wij zouden graag gebruik maken van de nieuwe firmware update zodat we onze apparatuur weer kunnen koppelen aan de WiFi.
mvg Karin Pater-Noort
@Sven-Odido @Sven-Odido
Ik heb hetzelfde probleem als meerdere gebruikers met de Zyxel T56. Is het mogelijk om aan de testgroep toegevoegd te worden om de nieuwe firmware update te ontvangen?
Alvast bedankt!
Gr, Ruud
Beste @Sven-Odido , @Tommie van Odido
graag zie ik ook een modem-firmware update tegemoet ivm niet werkende apparatuur van HarmanKardon.
Toch wil mij even uitdrukken over de situatie, net als velen wacht ik al weken geduldig op een oplossing en uiteindelijk zie ik dat na de beloofde update van het mijnZyxel T56 de installaties nog steeds niet werken, en nu moeten de gedupeerde en gefrustreerde klanten persoonlijk 1 voor 1 alsnog de correcte update aanvragen, rare gang van zaken vind ik.
Desonniettemin is het fijn dat er een oplossing voorhanden lijkt te zijn en hopelijk krijg ik nu een normaal functionerende wifi modem.
In ieder geval op de voorhand bedankt voor de hulp, met vriendelijke groet Lex