Wiim Pro Plus krijgt geen IP van Zyxel T-56

  • 30 November 2023
  • 549 reacties
  • 16144 Bekeken


Toon eerste reactie

549 reacties

Reputatie 6
Badge +2

@Ryouko Je staat op de lijst! Ik verwacht dat je de update later vanmiddag en anders morgen ontvangt. 

@Teresa van Odido @Tommie van Odido De update is uitgevoerd. Dank! Bij de google doorbell krijg ik helaas nog de melding dat verbinden niet mogelijk is. Is daar een oplossing voor?

@Tommie van Odido Al geruime tijd bezig om met klantenservice het probleem met mijn WiiM pro streamer die geen IPadres krijgt toebedeeld van Zyxel T56 modem... Maar de oplossing is simpel, begreep ik. Dus graag voor ons ook die update van de firmware

 

Graag ontvangen wij ook de update van de firmware voor de router, gezien onze harmon kardon boxen niet meer connecten. 

Ik heb een Zyxel  EX5601-T1 modem met firmware versie 

V5.70(ACEA.0)T56C_b8_1108. Ik krijg met mijn Remarkable 2 tablet (en mijn vriendin ook) geen verbinding met het netwerk.

Ik zie nu dat dit dus door die firmware update komt, dus ik zou ook graag de nieuwste versie krijgen z.s.m.

@Ryouko Je staat op de lijst! Ik verwacht dat je de update later vanmiddag en anders morgen ontvangt. 

Bij mij werkt mijn Citation speaker via wifi niet meer, en mijn Innuos  muziekserver via een vaste verbinding ontvangt geen IP adres meer sinds ruim 2 weken.

ik ontvang ook graag een firmware update naar b10

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @IreneBert, @R.corvers, @merkens & @Willard2, ik heb jullie op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geupgraded worden!   

Is mijn klantnummer voldoende om dit uit te voeren? Want kon met mijn bestaande e-mailadres hier niet inloggen? en bij het aangeven van een wachtwoord reset kreeg ik geen mail.. heb nu met een ander mail adres een nieuwe account aangemaakt.

Mijn WiiM pro streamt er nu op los, dank voor de update

Mijn WiiM pro streamt er nu op los, dank voor de update

Is de update direct zichtbaar, na het inloggen op de router?.. of pas na een reboot.


 

Hoi @IreneBert@R.corvers@merkens & @Willard2, ik heb jullie op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geupgraded worden!   

Goede morgen,

Krijg je een bericht als de update is uitgevoerd?

Reputatie 7
Badge +14

Mijn WiiM pro streamt er nu op los, dank voor de update

Is de update direct zichtbaar, na het inloggen op de router?.. of pas na een reboot.


 

De update triggert aan het einde altijd een reboot.

Je krijgt geen melding.  Je ziet het huidige versie nummer als je inlogt.

Hi @dimitry_gilissen@MrHmmm@Renea@ronaldvdm@hjvries@Alberttimmerman3@AndreKlaver en @marker020 jullie staan op de lijst! Tussen nu en morgenmiddag zal de update bij jullie binnenkomen. Het modem is dan tot vier minuten offline en start zelf weer op.

@FemkeD Jij stond al op de lijst en hebt de update al ontvangen. Het kan zijn dat je je modem nog moet herstarten! @edwinkalter  Voor jou geldt hetzelfde! 😊

Bedankt. De JBL Link Portable is weer te koppelen. Echter de Lenovo Yoga tablet 1050f maakt nog steeds geen verbinding, al zie ik wel dat deze blijft proberen te verbinden met het netwerk

Reputatie 6
Badge +2

@edwinkalter Fijn om te lezen dat je de JBL weer kunt koppelen! 😀 Ik help je graag om dit voor de Lenovo ook te realiseren. 

Heb je al eens geprobeerd om WPA3 naar WPA2 te zetten? Je kunt dit doen in de instellingen van het modem. Mocht dit niet werken dan kun je ook nog proberen om Wifi 6 uit te schakelen. 

Hai,

Ik maak sinds kort gebruik van een EX5601-T1 met firmware versie V5.70(ACEA.0)T56_Cb8_1108.

Het lukt helaas niet om mijn HK citation one speakers te verbinden met de wifi. Nu las ik dat een firmware update mogelijk de oplossing kan zijn. 

Zou ik hiervoor op de lijst kunnen komen?

Alvast bedankt! :)

Hi @dimitry_gilissen@MrHmmm@Renea@ronaldvdm@hjvries@Alberttimmerman3@AndreKlaver en @marker020 jullie staan op de lijst! Tussen nu en morgenmiddag zal de update bij jullie binnenkomen. Het modem is dan tot vier minuten offline en start zelf weer op.

@FemkeD Jij stond al op de lijst en hebt de update al ontvangen. Het kan zijn dat je je modem nog moet herstarten! @edwinkalter  Voor jou geldt hetzelfde! 😊

Bedankt. De JBL Link Portable is weer te koppelen. Echter de Lenovo Yoga tablet 1050f maakt nog steeds geen verbinding, al zie ik wel dat deze blijft proberen te verbinden met het netwerk

Ik sta sinds gisterenochtend ook op de lijst bij een collega, maar heb geen idee wanneer ik de update kan verwachten?

Reputatie 6
Badge +2

@kaj12 Tuurlijk, ik heb je er gelijk opgezet! 😊

@Willard2 Ik ben gelijk voor je gaan kijken en gelukkig zie ik dat je de update al hebt ontvangen. Mocht je dit nog niet merken dan kan je het modem een herstart geven. 

@edwinkalter Fijn om te lezen dat je de JBL weer kunt koppelen! 😀 Ik help je graag om dit voor de Lenovo ook te realiseren. 

Heb je al eens geprobeerd om WPA3 naar WPA2 te zetten? Je kunt dit doen in de instellingen van het modem. Mocht dit niet werken dan kun je ook nog proberen om Wifi 6 uit te schakelen. 

WPA heb ik eerder naar 2 veranderd en had geen effect, maar wifi 6 (ax) heb ik net ook aangepast en ook geen succes. Dit probleem is echt ontstaan nadat ik ben overgestapt vanaf Ziggo. Bedankt

Reputatie 6
Badge +2

@edwinkalter Dank je wel voor het proberen! Wil je mij vertellen welk MAC-adres het apparaat heeft?

Reputatie 6
Badge +2

@edwinkalter Ik heb toch gevraagd of iemand met mij mee wil kijken, zodat je zo snel mogelijk verbinding kunt maken met je Lenovo Tablet.

Echter kom ik toch tot de conclusie dat de tablet niet compatible is met Wifi 6. Meer informatie hierover vind je via deze link onder het kopje netwerkmogelijkheden: Lenovo Yoga Tablet 2 1050F - Notebookcheck.nl

Ik heb gelijk nogmaals de instellingen aangepast, wil je het nogmaals proberen? Ik weet zeker dat het nu moet lukken! 

@kaj12 Tuurlijk, ik heb je er gelijk opgezet! 😊

@Willard2 Ik ben gelijk voor je gaan kijken en gelukkig zie ik dat je de update al hebt ontvangen. Mocht je dit nog niet merken dan kan je het modem een herstart geven. 

Super bedankt, zowel de HK via wi-fi en mijn muziekserver bedraad werken weer👍

Reputatie 6
Badge +2

@Willard2 Heel graag gedaan, geniet er van! 😀

@edwinkalter Dank je wel voor het proberen! Wil je mij vertellen welk MAC-adres het apparaat heeft?

88:70:8c:46:af:25

Hoi @Teresa van Odido . Ik heb een LG DSP11RA soundbar en loop net als velen tegen het probleem aan dat ik deze niet kan verbinden. Kun je mij op de lijst zetten voor de firmware update?

 

Hoi @Teresa van Odido 

Graag ontvang ik ook de nieuwe update voor mijn modem. Ik ervaar al lang problemen dat diverse slimme apparaten niet willen connecteren.

Reageer