Wiim Pro Plus krijgt geen IP van Zyxel T-56

  • 30 November 2023
  • 553 reacties
  • 16265 Bekeken


Toon eerste reactie

553 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hi @temakazantsev, @Warthogg & @rg95, ik heb jullie modems ook toegevoegd aan de lijst. De nieuwe firmware zal spoedig geupgraded worden!  

@Tommie van Odido vokgens mij is hij bij mij gebeurd? 

Reputatie 7
Badge +9

De nieuwste firmware staat op jouw modem @Jaspervdkellen. Echter zie ik dat je wifi hebt uitgeschakeld op het Zyxel modem. Heb je een eigen router aangesloten? Dan raad ik je aan om WPA-3 op WPA-2 te zetten om dit op te lossen. 

De nieuwste firmware staat op jouw modem @Jaspervdkellen. Echter zie ik dat je wifi hebt uitgeschakeld op het Zyxel modem. Heb je een eigen router aangesloten? Dan raad ik je aan om WPA-3 op WPA-2 te zetten om dit op te lossen. 

@Tommie van Odido ga ik doen klopt heb de fritzbox 7590 ax er aan hangen 

Goedeavond,

 

ik heb vandaag mijn Wiim mini binnengekregen en merk dat ik ook niet kan verbinden. Ik ben pas sinds 2 dagen klant, maar hoop dat ik ook toegevoegd kan worden aan de update. 

Reputatie 6
Badge +2

@Gerwin87 Komt voor elkaar! Ik heb het doorgegeven aan @Tommie van Odido. Op dit moment is hij niet aanwezig, maar ik weet zeker dat hij dit a.s. maandag gelijk oppakt! 

Ik zou ook graag de update ontvangen.

Kan namelijk geen wifi verbinding krijgen bij mijn LG soundbar (DSP11RA) sinds ik de T-56 heb.

Van alles al geprobeerd (2.4Ghz & 5GHz los geprobeerd, WPA veranderd).

 

Begrijp ik goed dat er een oplossing is voor verbinden van JBL speaker met de router?

Mijn eerste middag dat ik odido en deze router had, hebben mijn speakers nog gewerkt.  Dag later was de connectie weg. Ik heb JBL link portable.

Graag ontvang ik die oplossing/update of een andere router!

Nu 2 dagen abonnee

 

Hallo Tommie, kun je mij ook toevoegen aan de Firmware update. Ik heb nu ook de b8. Alvast bedankt

Reputatie 3

Hoi @Tommie van Odido,

Wij hebben ook een T-56 modem van Zyxel. we hebben al enige tijd last van dat vooral devices verbonden via wifi last hebben van het wegvallen/bevriezen van het internet. Als je op internet zit stopt hij regelmatig met het verder laden van de pagina. als je de wifi verbinding dan uitzet en vervolgens meteen weer aan op de devices dan laad de pagina wel weer verder. Overigens het wifi signaal blijft wel gewoon stabiel en vol bereik.

Is deze firmware update hier ook een oplossing voor? Zo ja kun je ons dan ook op de lijst zetten?

Met vriendelijke groet, Erik

Zouden wij ook op de lijst kunnen komen voor de update?

 

@Sven-Odido @Tommie van Odido 

 

Ik zou graag ook een firmware update ontvangen. Mijn Harman Kardon Citation One Speakers werken ook niet met deze router en nog wat andere dingen ook nier. Mijn klantnummer staat in mijn profiel, alvast heel erg bedankt als jullie die update bij mij ook kunnen pushen! :)

Heb nu de oudere versie zag ik toen ik inlogde op de router 

 

Bedankt 

@Gerwin87 Komt voor elkaar! Ik heb het doorgegeven aan @Tommie van Odido. Op dit moment is hij niet aanwezig, maar ik weet zeker dat hij dit a.s. maandag gelijk oppakt! 

Dank!

Reputatie 7
Badge +9

Hey @tommie612, @Tessa.aarts, @DonLeon67, @Erik35, @Harmojan, @JustLizz, ik heb jullie allemaal op de lijst gezet! Ik gok dat de firmware einde van de middag geupgraded wordt. Het internet zal dan ongeveer drie tot vijf minuten wegvallen tijdens het updaten. 

@Sven-Odido @Tommie van Odido 

Ik zou ook graag de nieuwe firmware willen ontvangen. Sinds kort heb ik deze router ontvangen en sindsdien kan krijgt mijn taphome module geen IP meer.

V5.70(ACEA.0)T56C_b8_1108

Thanks

Hoi, 

@Tommie van Odido @Sven-Odido graag wil ik op de lijst voor de update geplaatst worden. Ook problemen met het verbinden van jbl speakers.  Dank je wel alvast 

@Tommie van Odido, Bedankt voor de update - het firmware v/h modem is gistermiddag idd bijgewerkt.

 

@Tommie van Odido @Sven-Odido Ik zou ook graag de nieuwste firmware willen krijgen voor mijn modem. Sindskort de Zyxel T56 modem van Odido gekregen en sindsdien kan ik bepaalde games via PS5 niet meer spelen. Een heleboel andere dingen geprobeerd (ook portforwarding), maar zag dat de nieuwe firmware ontvangen voor sommige geholpen heeft. Bedankt!

Hi Tommie, ik was nog even benieuwd hoe het in te vervolg met firmware updates gaat. Worden die door Odido actief gecommuniceerd met de gebruikers en/of ‘gewoon’ gepusht? Of moet je weer aanmelden bij jou? Ik ben benieuwd. Groeten 

Hi @temakazantsev@Warthogg & @rg95, ik heb jullie modems ook toegevoegd aan de lijst. De nieuwe firmware zal spoedig geupgraded worden!  

Graag mijn modem ook toevoegen. Ik heb het probleem met de JBL link portable. Bedankt 

Reputatie 4
Badge

Hi Tommie, ik was nog even benieuwd hoe het in te vervolg met firmware updates gaat. Worden die door Odido actief gecommuniceerd met de gebruikers en/of ‘gewoon’ gepusht? Of moet je weer aanmelden bij jou? Ik ben benieuwd. Groeten 

Er zijn in het verleden meer problemen geweest waarbij een firmware update de oplossing gaf, en ook toen heeft het tijden geduurd voor die algemeen werd uitgerold, en moesten mensen er een voor een om vragen.
Suggesties om in geval van zulke algemene problemen op het forum een sticky topic te openen met

****** Heb je problemen met dat en dat, kijk dan hier voor een oplossing *****

worden weggewapperd als “Onmogelijk”.
Zelfs de telefonische helpdesk weet nog niet dat dit probleem bestaat, en dat er een oplossing voor is.
Het zou een hele hoop mensen, waaronder medewerkers van Odido zelf, een hele hoop tijd en ergernis schelen, maar het past kennelijk niet in de policy van Odido.
Niet voldoende “happy, happy, joy, joy” uitstraling of zo.

Ervaringen uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst, maar ik verwacht niet dat er wat gaat veranderen.

Hi Tommie, ook voor mij graag de update, probleem met citation en t56 zoals hierboven uitvoerig beschreven. Dank!

Reputatie 6
Badge +2

Op dit moment is @Tommie van Odido niet aanwezig @Renea. Geen zorgen! @Sven-Odido zou jij dit willen oppakken? Alvast bedankt! 

Ik ben ook heeeel erg aan nieuwe firmware toe...

Naast mijn Sonosboxen die de weg kwijt zijn is de vriendschap/verbinding tussen mijn AppleTV 4K en Homepod ook verleden tijd sinds ik een nieuw modem heb. Alles al naar fabrieksinstellingen gezet en nogsteeds niks...

Reageer