@Ewndmr Als je je klantnummer in je profiel zet kunnen we de update pushen. Nu staat er een klantnummer van Mobiel in.
@Meshyv @Briest Update is gepushed
@Sven-Odido Ik ontvang ook graag een update om mijn speakers te kunnen verbinden.
@Sven-Odido , kun je die van mij ook updaten zodat mijn speakers weer werken? Dank alvast!
@Sven-Odido Ik zou ook graag de update willen ontvangen i.v.m. wat problemen met een aantal apparaten hier in huis. Alvast hartelijk dank.
@Daantm @LeonDroppert @Joentjebe @Ferdid Update is gepushed
@Daantm @LeonDroppert @Joentjebe @Ferdid Update is gepushed
graag voor mij ook de update pushen zodat ik de Harman en Kardon box weer kan laten werken. Thanks
Hallo,
@Tommie van Odido, zouden jullie bij mij ook de update willen pushen? Klantnummer staat in mijn profiel.
Alvast bedankt
@Daantm @LeonDroppert @Joentjebe @Ferdid Update is gepushed
graag voor mij ook de update pushen zodat ik de Harman en Kardon box weer kan laten werken. Thanks
Hallo,
@Tommie van Odido, zouden jullie bij mij ook de update willen pushen? Klantnummer staat in mijn profiel.
Alvast bedankt
Update is gepushed!
@Daantm @LeonDroppert @Joentjebe @Ferdid Update is gepushed
graag voor mij ook de update pushen zodat ik de Harman en Kardon box weer kan laten werken. Thanks
Hallo,
@Tommie van Odido, zouden jullie bij mij ook de update willen pushen? Klantnummer staat in mijn profiel.
Alvast bedankt
Update is gepushed!
Lieve mensen van Odido, kan ik ook een ‘duwtje’ krijgen zodat ik m'n Zyxel weer kan gebruiken? Heb de afgelopen maanden uit pure wanhoop een oude router gebruikt omdat ik he-le-maal lijp werd van de Zyxel, wat netto wél een beter apparaat zou moeten zijn. Dus ik geef 'm graag, onder voorbehoud van de nieuwe update, nog een kans(je)… Dank vast!
@Daantm @LeonDroppert @Joentjebe @Ferdid
Lieve mensen van Odido, kan ik ook een ‘duwtje’ krijgen zodat ik m'n Zyxel weer kan gebruiken? Heb de afgelopen maanden uit pure wanhoop een oude router gebruikt omdat ik he-le-maal lijp werd van de Zyxel, wat netto wél een beter apparaat zou moeten zijn. Dus ik geef 'm graag, onder voorbehoud van de nieuwe update, nog een kans(je)… Dank vast!
De Zyxel T-56 zou technisch wel beter moeten zijn, maar de firmware is nog niet optimaal, zullen we maar zeggen. Ik had behalve het DHCP-probleem ook ongeveer 1x per minuut een ping van meer dan 500 ms. Ik heb nog niemand gehoord dat dat met de nieuwe firmware ook verholpen zou zijn, en er zijn er velen met ook dat probleem. Bij mij mag de Zyxel tot het eind van het abonnement terug in de doos.
@Daantm @LeonDroppert @Joentjebe @Ferdid
Lieve mensen van Odido, kan ik ook een ‘duwtje’ krijgen zodat ik m'n Zyxel weer kan gebruiken? Heb de afgelopen maanden uit pure wanhoop een oude router gebruikt omdat ik he-le-maal lijp werd van de Zyxel, wat netto wél een beter apparaat zou moeten zijn. Dus ik geef 'm graag, onder voorbehoud van de nieuwe update, nog een kans(je)… Dank vast!
De Zyxel T-56 zou technisch wel beter moeten zijn, maar de firmware is nog niet optimaal, zullen we maar zeggen. Ik had behalve het DHCP-probleem ook ongeveer 1x per minuut een ping van meer dan 500 ms. Ik heb nog niemand gehoord dat dat met de nieuwe firmware ook verholpen zou zijn, en er zijn er velen met ook dat probleem. Bij mij mag de Zyxel tot het eind van het abonnement terug in de doos.
De AX10 van TP-Link deed z'n stinkende best, maar heb net de Zyxel weer aangesloten en alles lijkt te werken - zelfs de Wiims! De problemen met een (veel te hoge) ping heb ik gelukkig nog niet bespeurd, maar het is inderdaad op z'n zachtst gezegd nogal slordig dat Odido de Zyxel uitlevert met firmware die voor zoveel problemen zorgt… Ik hoop dat-ie het nu even een langere periode ‘gewoon’ blijft doen…
Hi @ErikB84, ik heb je toegevoegd aan de lijst. De update zal spoedig gepushed worden!
Hi @ErikB84, ik heb je toegevoegd aan de lijst. De update zal spoedig gepushed worden!
Ha Tommie van Odido, ook mijn modem graag zsm updaten. Ik heb connectie problemen met een remarkable tablet….
Hi @Caster, welkom op onze Community!
Ook jouw modem heb ik toegevoegd aan de lijst. Dit zal na het weekend, gok maandag ochtend, worden opgepakt. Het modem zal de update vanzelf uitvoeren.
Al weken bezig met de problemen in mijn Unifi netwerk op te sporen na mijn overstap naar Odido. Stond op het punt het contract te ontbinden, maar blijkbaar is de oplossing deze software update.
Zou deze z.s.m. naar mij gepusht kunnen worden? Alvast bedankt!!
@Daantm @LeonDroppert @Joentjebe @Ferdid Update has been pushed
I am facing the same issue. Can you also push the update to my router. Customer number is mentioned in my profile.
Hi @Caster, welkom op onze Community!
Ook jouw modem heb ik toegevoegd aan de lijst. Dit zal na het weekend, gok maandag ochtend, worden opgepakt. Het modem zal de update vanzelf uitvoeren.
I am facing the same issue. Can you also push the update to my router. Customer number is mentioned in my profile.
@Tommie van Odido en @Sven-Odido ik heb dit probleem ook, zouden jullie mijn modem er ook aan willen toevoegen. Klantnummer toegevoegd aan mijn profiel.
@Tommie van Odido en @Sven-Odido Kunnen jullie bij mij ook deze firmware kunnen pushen heb onlangs de t-56 gekregen maar mijn harma kardon speakers doen het nu niet meer klantnummer zit bij het profiel toegevoegd.
@Sven-Odido of @Tommie van Odido kunnen jullie mij ook op lijst update Zyxel toevoegen? Dit ivm probleem koppelen JBL music link boxen. Klantnummer staat in mijn profiel
Ik zou graag ook een update willen ontvangen.
Hi all, ik heb jullie toegevoegd aan de lijst. De update zal zo snel mogelijk gepushed worden!
Hi @Caster, welkom op onze Community!
Ook jouw modem heb ik toegevoegd aan de lijst. Dit zal na het weekend, gok maandag ochtend, worden opgepakt. Het modem zal de update vanzelf uitvoeren.
Ok het heeft even geduurd……. Maar het werkt nu weer!
@Tommie van Odido
Ook ik zou graag de firmware update ontvangen, al is deze nog in beta. Nu er al zoveel positieve reacties zijn, zou mijn advies zijn om gewoon uit te rollen naar iedereen. Wanneer is goed, goed genoeg? Beter alvast voor het gros de problemen oplossen en daarna finetunen met een vervolg update.
Ik ben sinds 1 februari klant en had al direct problemen met bepaalde apparaten. 2x youless LS-120 in de meterkast die geen ip-adres verkrijgen via DHCP. Via vast IP kunnen ze wel op internet.
Mijn Honeywell Lyric T5 smart thermostaat verliest steeds verbinding totdat ik deze weer handmatig verbind. Erg vervelend want daardoor is er geen communicatie mogelijk voor aansturing van de CV-ketel.
Hi all, ik heb jullie toegevoegd aan de lijst. De update zal zo snel mogelijk gepushed worden!
Zo te zien is de update zojuist (07:00) gepusht. Alles lijkt weer te werken! Bedankt.
@Tulster @kayani29 @Rick V @rickmelman @I van der Molen @sied76 De update is gepushed