Hallo allemaal,
Ik wil hier toch even mijn beklag doen over de service afhandeling van Odido.
Anderhalve week geleden is in de nacht plots de gehele glasverbinding weggevallen.
Savonds tot laat nog tv gekeken en smorgens vroeg alles weg.
Monteur van Guidion heeft binnenshuis alles gecheckt en alles was ok maar vertelde dat het probleem in de kast buiten zou zitten maar hij had geen toegang daartoe.
Hij zou het probleem doorzetten naar Delta, de Netwerkbeheerder die het probleem zou moeten verhelpen.
Nu net maar weer eens gebeld voor de zoveelste keer hoe de status is en er wederom weer geen donder uitgevoerd is.
Ik moet maar geduld hebben word er verteld, Odido kon niks voor mij betekenen.
Telkens maar weer bellen zonder enige terugkoppeling hoe of wat er gaat gebeuren….helemaal niks.
Ik ben onderhand echt een beetje klaar met deze slechte service van Odido.
Ik dien hierbij een officiele klacht in tegen Odido hopende dat er nu eens een betere communicatie komt met jullie klanten.