Skip to main content

Hallo allemaal,

Ik wil hier toch even mijn beklag doen over de service afhandeling van Odido.

Anderhalve week geleden is in de nacht plots de gehele glasverbinding weggevallen.

Savonds tot laat nog tv gekeken en smorgens vroeg alles weg. 
Monteur van Guidion heeft binnenshuis alles gecheckt en alles was ok maar vertelde dat het probleem in de kast buiten zou zitten maar hij had geen toegang daartoe.

Hij zou het probleem doorzetten naar Delta, de Netwerkbeheerder die het probleem zou moeten verhelpen.

Nu net maar weer eens gebeld voor de zoveelste keer hoe de status is en er wederom weer geen donder uitgevoerd is.

Ik moet maar geduld hebben word er verteld, Odido kon niks voor mij betekenen.

Telkens maar weer bellen zonder enige terugkoppeling hoe of wat er gaat gebeuren….helemaal niks.

Ik ben onderhand echt een beetje klaar met deze slechte service van Odido.

Ik dien hierbij een officiele klacht in tegen Odido hopende dat er nu eens een betere communicatie komt met jullie klanten.

 

 

Hey @peewillies, welkom op onze Community.

Bedankt voor het delen van je sentiment. Ik had het graag anders willen zien maar hopelijk kunnen we dat nog omdraaien. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat de monteur een ticket voor je heeft aangemaakt, het ticket is nog niet opgepakt maar ik heb de prioriteit voor je verhoogd zodat dit sneller opgepakt wordt. Hopelijk kunnen ze dit snel en zorgvuldig oppakken en oplossen!


Hey @peewillies, welkom op onze Community.

Bedankt voor het delen van je sentiment. Ik had het graag anders willen zien maar hopelijk kunnen we dat nog omdraaien. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat de monteur een ticket voor je heeft aangemaakt, het ticket is nog niet opgepakt maar ik heb de prioriteit voor je verhoogd zodat dit sneller opgepakt wordt. Hopelijk kunnen ze dit snel en zorgvuldig oppakken en oplossen!

Hoi Tommie, 

Bedankt voor je reactie maar ik heb er geen vertrouwen meer in dat het snel word opgelost.

Wij hebben al zoveel ellende meegemaakt maar dat zal je inmiddels wel gelezen hebben in mijn status


Reageer