Ik heb met een heel vriendelijke collega gesproken Oumaima. Helaas kon zij me niet horen via de telefoon maar ik haar wel. En zo heeft ze me nog naar deze pagina verwezen.
Door een lekkage bij de bovenbuurman (die op vakantie was) en het letterlijk keihard regende bij mij in de woning (waaronder dwars door de meterkast)is mijn woning onwoonbaar verklaard.
Hierdoor heb ik de volgende vragen:
1. Is het mogelijk om mijn internet abonnement even op pauze te zetten. Dat contract weer doorloopt als mijn meterkast weer vervangen is en ik weer in huis kan wonen?
TV abbo heb ik alvast opgezegd (dit was ik al van plan maar kon dit niet gelijktijdig toen doen met mijn glasvezel aanvraag)
2. De Delta kast en jullie modem (de nieuwe maar ook de oude) heeft ruim 5 uur lang vol in het water gestaan. Moet het apparatuur vervangen worden? Is het nog veilig voor gebruik als opgedroogd is? Ook voor mijn verzekering hoor ik het graag.
Oumaima is me al tegemoet gekomen waarvoor mijn dank. Maar ik hoor graag bovengenoemde vragen nog even.