Hallo,
Ik wilgraag overstappen naar een Fritzbox 5590 voor de juiste SFP mudule moet ik weten wat voor glasvezel verbinding in hen (Gpon, XGS-PAO, AON) hoe kom ik daar achter?
Met vriendelijke groet.
Hallo,
Ik wilgraag overstappen naar een Fritzbox 5590 voor de juiste SFP mudule moet ik weten wat voor glasvezel verbinding in hen (Gpon, XGS-PAO, AON) hoe kom ik daar achter?
Met vriendelijke groet.
Hallo
Mocht je er nog niet uitkomen plaats dan eens een foto van de mediaconverter die je nu hebt, daaraan is ook te zien wat voor een verbinding je hebt.
Dankk voor jullie snelle reactie
Op mijn adres heb ik deze twee opties (nu heb ik ook 1Gbit/s van Odidio)
Er blijven dus 2 opties over/
Dit is een foto van mijn media converter
Met die NT zit je inderdaad op een AON verbinding. De fritzbox gaat dus werken met een AON sfp.
Houd er wel rekening mee dat langzaam AON steeds meer vervangen word door XGSPON. Zeker als je dus ooit overstapt op een snellere verbinding (die wss snel genoeg beschikbaar komt door het bijplaatsen van de xgspon apparatuur in de pop) heb je zeker weer een nieuwe sfp nodig.
Je zou er dus ook voor kunnen kiezen om de fritzbox gewoon op die NT aan te sluiten.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.