Skip to main content

wat een slechte provider

Toon eerste reactie

72 reacties

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 44 reacties
  • 10 februari 2025

Plan een nieuwe afspraak in aub. Dagelijks na 14:30

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13531 reacties
  • 12 februari 2025

Hey ​@Peke1964, ze hebben 3x geprobeerd te bellen maar kregen geen gehoor. Ik heb nu Guidion opnieuw aangestuurd. Je kunt zelf een datum en tijdstip aangeven wat jou uitkomt! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 44 reacties
  • 12 februari 2025

Lol,3 x bellen,ik neem op,en dan gooien ze de hoorn erop...dat noem ik niet echt bellen…

Wordt vervolgd…

Tijd om een nieuw bedrijf in de arm te nemen,denk ik zo...

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13531 reacties
  • 12 februari 2025

Dat is inderdaad niet zo netjes ​@Peke1964, is het inmiddels nu wel gelukt om een afspraak in te plannen? 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 44 reacties
  • 13 februari 2025

Ik kon kiezen uit bepaalde dagen...tijdsvakken..

Ben benieuwd of ze zich daaraan houden🙃

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13531 reacties
  • 14 februari 2025

Dat hoop ik ook ​@Peke1964, als het weer misgaat, laat het dan alsjeblieft weten. Dan ga ik er achteraan! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 44 reacties
  • 15 februari 2025

Wat n knurften daar...kijk,verkeerde datum,terwijl ik andere data heb ingediend…

Ik word zoooooooooooooooooooooooooo MOE hiervan! En afspraak veranderen gaat al helemaal niet!

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Peke1964, welke datum had jij gepland staan? Ik zie hier in mij systeem namelijk ook de afspraak op 19-02-2025 staan. Je kan altijd bellen met Guidion via 020-3232766. Wil je dit niet, laat mij dan weten waar de afspraak volgens jou op stond. Dan ga ik hier zelf achteraan!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 44 reacties
  • 15 februari 2025

Hou op man! Dan wordt mn pa begraven! Dan ga ik toch geen afspraak  inplannenGET A LIFE! DEBIELEN!!!!!!

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • 2183 reacties
  • 16 februari 2025

Hoi ​@Peke1964, mijn oprechte excuses hiervoor en gecondoleerd! <3 Ik zal de link om je afspraak te wijzigen in een privébericht sturen. Nogmaals mijn excuses en ik wens jou en je familie erg veel sterkte! Groetjes, Ishana

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 44 reacties
  • 16 februari 2025

Dat werkt al helemaaaaaaaal nie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13531 reacties
  • 17 februari 2025

Hey ​@Peke1964, ik heb Guidion bericht en gevraagd om je te bellen om de afspraak op een andere dag in te plannen. Houd je telefoon goed in de gaten, hopelijk kunnen jullie samen wat afstemmen! 

• is een King Poster
  • 56 reacties
  • 17 februari 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@Peke1964, welke datum had jij gepland staan? Ik zie hier in mij systeem namelijk ook de afspraak op 19-02-2025 staan. Je kan altijd bellen met Guidion via 020-3232766. Wil je dit niet, laat mij dan weten waar de afspraak volgens jou op stond. Dan ga ik hier zelf achteraan!

Je ziet toch in de screenshots van ​@Peke1964 dat de datum van de afspraak NIET in de lijst staat van “beschikbare momenten” die hij/zij heeft opgegeven? Ik weet niet of de druk van het aantal cases misschien heel erg hoog ligt, maar het zou oprecht bij klanten zoveel frustraties schelen als berichten goed gelezen worden.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 44 reacties
  • 17 februari 2025
PixelJordy schreef:
Cheyenne van Odido schreef:

Je ziet toch in de screenshots van ​@Peke1964 dat de datum van de afspraak NIET in de lijst staat van “beschikbare momenten” die hij/zij heeft opgegeven? Ik weet niet of de druk van het aantal cases misschien heel erg hoog ligt, maar het zou oprecht bij klanten zoveel frustraties schelen als berichten goed gelezen worden.

Dat bedoel ik! LEZEN... :)

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 44 reacties
  • 17 februari 2025

Heb ik vanmiddag gebeld met ze ( ontzettend slecht verstaanbare, onzekere en amateuristische,onvriendelijke  dame) en ik gaf aan de 19e niet te kunnen. Ok,zei ze,ik verzet de afspraak.( ook onduidelijk natuurlijk)   Wat komt er vanavond binnen? Een sms met de afspraak voor de dag die zogenaamd gecancelled werd. Nu jij...ik val in slaap van dit hele gebeuren jongebs!!!!! WAKE UP!!! HOU ME NIET AAN HET LIJNTJEEEEEEE

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 44 reacties
  • 18 februari 2025

Ehnnnnnn,u gaat door naar de volgende ronde!

Wat n kl*te communicatie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13531 reacties
  • 19 februari 2025

Hey ​@Peke1964, ze willen je vandaag niet storen dus ze gaan je morgen opbellen om een afspraak in te plannen. 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 44 reacties
  • 23 februari 2025

Tot nu toe niks meer gehoord van ze..kun je ze vragen of ze me willen mailen?  Zo komen we nooit ergens! *ZUCHT

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 44 reacties
  • 27 februari 2025

Hallo? Is hier eigenlijk wel iemand actief? Het blijft een SLECHTE SERVICE mensen...doe er iets aan!!!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 44 reacties
  • 2 maart 2025

XXXX

XXXX

Moderator edit - scheldwoord/kwetsende uiting verwijderd: het is niet toegestaan om te schelden of andersoortige kwetsende uitingen te plaatsen op de Community. Neem de Huisregels alsjeblieft door en houd je hieraan: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community. Bij een volgende waarschuwing zijn we genoodzaakt je te bannen.

• is een King Poster
  • 56 reacties
  • 2 maart 2025

@Tommie van Odido het is jammer hoe hard jullie de bal hier laten vallen zeg. En dat de klantenservice geen contact opneemt en hun beloftes niet nakomen kan geen incident meer genoemd worden, maar eerder een diepgeworteld probleem

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4131 reacties
  • 4 maart 2025

@Peke1964 Dankjewel voor je terugkoppeling. Mijn oprechte excuses dat er nog geen contact met je is opgenomen. Ik ga hier natuurlijk gelijk voor je achteraan, zodat de afspraak met de monteur kan worden ingepland op een door jou gewenst moment. Ik help je graag! 

Wil je alleen nog je community profiel aanvullen met de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan is de verificatie compleet en kan ik direct voor je aan de slag. Ik hou het topic in de gaten, geef je mij een seintje als je zover bent? 

Wil je mij daarnaast ook alvast een aantal data/tijdsbestekken geven waarop je beschikbaar bent? Dan kan ik dat ook voor je doorgeven. 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 44 reacties
  • 4 maart 2025

Iban? Waarom?

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4131 reacties
  • 6 maart 2025

@Peke1964 Goede vraag! 

Deze heb ik nodig voor het verifiëren. Bij een volledige ID-check (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN) is de verifcatie compleet en kan ik je verder helpen.

Laat je het mij weten als je zover bent? 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 44 reacties
  • 6 maart 2025
Teresa van Odido schreef:

@Peke1964 Goede vraag! 

Deze heb ik nodig voor het verifiëren. Bij een volledige ID-check (postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je IBAN) is de verifcatie compleet en kan ik je verder helpen.

Laat je het mij weten als je zover bent? 

Check!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen