Skip to main content

15x per dag  geen internet..hup,alles valt weg, en dan staat dit er..

15 x per dag,dit gaat al zo vanaf het begin.

Ik stap over bha bha bha!

Hey ​@Peke1964, welkom op onze Community!

Het lijkt erop dat de verbinding niet stabiel is. Ik wilde een lijnmeting uitvoeren, echter krijg ik geen goed contact met het modem. Zou je het modem 30 seconden stroomloos willen maken en rustig laten opstarten? Dan kan ik een lijnmeting uitvoeren en kijken of de DSL lijn zelf wel stabiel is. 


Ik ben vanmiddag pas thuis,zal ik je waarschuwen als ik er ben?


Ik ben er! Nu doen,?


Gaat  lekker zo....is er eigenlijk wel iemand die kan helpen?


Moderators werken niet 24/7. Jij hebt nu het modem gerestart en dan zal Tommie volgende week die lijnmeting doen  


Weet ik veel...heb dr 0 verstand van,weet echt niet hoe zoiets werkt. Heb nog nooit zó n slechte provider gehad. Ben blij als ik kan overstappen,want dit is echt k*t met peren!

 Toedeloe


@Peke1964 Kan ik mij voorstellen, geen zorgen. Ik ben hier om je verder te helpen! 

Ik ben meteen opnieuw jouw verbinding gaan meten en zie dat er iets niet helemaal goed gaat. Ik wil je vragen om het modem eens een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community

Daarnaast wil ik je vragen om de Mediabox eens via een andere LAN-poort te verbinden op het modem. 

Laat je mij weten of dit voor verbetering heeft gezorgd? Ik kijk graag nogmaals met je mee indien nodig!


Heb alles al 20x geprobeerd,niks lukt


@Peke1964 Ik ben gelijk opnieuw gaan kijken, maar de meting geeft aan dat het modem nog niet van de stroom is geweest. 

Wil je dit alsjeblieft nog eens proberen? 

Mocht dit niet werken, kijk ik natuurlijk gelijk met je mee naar een werkende oplossing!


Zo, gedaan en n andere lan-poort genomen..


@Peke1964 Super bedankt! 

Ik ben gelijk weer gaan kijken, maar krijg nog steeds een melding dat er iets niet goed gaat. Heb je de mogelijkheid om met een andere UTP-kabel te testen? Mocht je deze niet in huis hebben, stuur ik je er graag één toe!


Nee,helaas,heb ik niet

Ik snap ook echt niet wat er ad hand is... :(

Stuur me de kabel maar op,dankje..


Ik heb je een UTP-kabel opgestuurd ​@Peke1964! Kan je een terugkoppeling geven na het testen? Alvast bedankt. 


Hoi! 

Heb de kabel ontvangen en aangesloten…

Wat kan ik nu doen?


Hoi ​@Peke1964, ik heb direct een aantal metingen uitgevoerd! De verbinding lijkt nu stabiel en er komen geen bijzonderheden naar voren. Ervaar je dit ook op locatie? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana


Zoals ik t nu ervaar,gaat t goed..ik hou mn hart vast!


@Peke1964 Super fijn om te lezen dat het goed gaat. Ik heb er vertrouwen in! 

Mocht er toch nog iets niet helemaal goed zijn, laat je het dan gelijk weten? Ik sta voor je klaar!


Dankje! Hij doet het t/m nu nog minimaal 2x per dag,dus dat is al n hele verbetering! Ben benieuwd hoe t gaat als ik glasvezel heb!

Bedankt!😊


Reageer