Skip to main content

wat een slechte provider


15x per dag  geen internet..hup,alles valt weg, en dan staat dit er..

15 x per dag,dit gaat al zo vanaf het begin.

Ik stap over bha bha bha!

Uitgelichte reactie

6 december 2024

Hey ​@Peke1964, welkom op onze Community!

Het lijkt erop dat de verbinding niet stabiel is. Ik wilde een lijnmeting uitvoeren, echter krijg ik geen goed contact met het modem. Zou je het modem 30 seconden stroomloos willen maken en rustig laten opstarten? Dan kan ik een lijnmeting uitvoeren en kijken of de DSL lijn zelf wel stabiel is. 

67 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13496 reacties
  • 6 december 2024
Uitgelichte reactie

Hey ​@Peke1964, welkom op onze Community!

Het lijkt erop dat de verbinding niet stabiel is. Ik wilde een lijnmeting uitvoeren, echter krijg ik geen goed contact met het modem. Zou je het modem 30 seconden stroomloos willen maken en rustig laten opstarten? Dan kan ik een lijnmeting uitvoeren en kijken of de DSL lijn zelf wel stabiel is. 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 42 reacties
  • 6 december 2024

Ik ben vanmiddag pas thuis,zal ik je waarschuwen als ik er ben?


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 42 reacties
  • 6 december 2024

Ik ben er! Nu doen,?


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 42 reacties
  • 6 december 2024

Gaat  lekker zo....is er eigenlijk wel iemand die kan helpen?


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8674 reacties
  • 6 december 2024

Moderators werken niet 24/7. Jij hebt nu het modem gerestart en dan zal Tommie volgende week die lijnmeting doen  


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 42 reacties
  • 6 december 2024

Weet ik veel...heb dr 0 verstand van,weet echt niet hoe zoiets werkt. Heb nog nooit zó n slechte provider gehad. Ben blij als ik kan overstappen,want dit is echt k*t met peren!

 Toedeloe


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4098 reacties
  • 9 december 2024

@Peke1964 Kan ik mij voorstellen, geen zorgen. Ik ben hier om je verder te helpen! 

Ik ben meteen opnieuw jouw verbinding gaan meten en zie dat er iets niet helemaal goed gaat. Ik wil je vragen om het modem eens een herstart te geven. In dit topic lees je precies hoe je dit doet: Reboot modem | Odido community

Daarnaast wil ik je vragen om de Mediabox eens via een andere LAN-poort te verbinden op het modem. 

Laat je mij weten of dit voor verbetering heeft gezorgd? Ik kijk graag nogmaals met je mee indien nodig!


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 42 reacties
  • 9 december 2024

Heb alles al 20x geprobeerd,niks lukt


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4098 reacties
  • 9 december 2024

@Peke1964 Ik ben gelijk opnieuw gaan kijken, maar de meting geeft aan dat het modem nog niet van de stroom is geweest. 

Wil je dit alsjeblieft nog eens proberen? 

Mocht dit niet werken, kijk ik natuurlijk gelijk met je mee naar een werkende oplossing!


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 42 reacties
  • 9 december 2024

Zo, gedaan en n andere lan-poort genomen..


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4098 reacties
  • 9 december 2024

@Peke1964 Super bedankt! 

Ik ben gelijk weer gaan kijken, maar krijg nog steeds een melding dat er iets niet goed gaat. Heb je de mogelijkheid om met een andere UTP-kabel te testen? Mocht je deze niet in huis hebben, stuur ik je er graag één toe!


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 42 reacties
  • 9 december 2024

Nee,helaas,heb ik niet

Ik snap ook echt niet wat er ad hand is... :(

Stuur me de kabel maar op,dankje..


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13496 reacties
  • 10 december 2024

Ik heb je een UTP-kabel opgestuurd ​@Peke1964! Kan je een terugkoppeling geven na het testen? Alvast bedankt. 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 42 reacties
  • 13 december 2024

Hoi! 

Heb de kabel ontvangen en aangesloten…

Wat kan ik nu doen?


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2159 reacties
  • 14 december 2024

Hoi ​@Peke1964, ik heb direct een aantal metingen uitgevoerd! De verbinding lijkt nu stabiel en er komen geen bijzonderheden naar voren. Ervaar je dit ook op locatie? Ik hoor het graag! Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 42 reacties
  • 15 december 2024

Zoals ik t nu ervaar,gaat t goed..ik hou mn hart vast!


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4098 reacties
  • 17 december 2024

@Peke1964 Super fijn om te lezen dat het goed gaat. Ik heb er vertrouwen in! 

Mocht er toch nog iets niet helemaal goed zijn, laat je het dan gelijk weten? Ik sta voor je klaar!


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 42 reacties
  • 17 december 2024

Dankje! Hij doet het t/m nu nog minimaal 2x per dag,dus dat is al n hele verbetering! Ben benieuwd hoe t gaat als ik glasvezel heb!

Bedankt!😊


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 42 reacties
  • 1 februari 2025

Tis weer zover,valt sinds vorige week weer tig x uit! %#@$€¥$#


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2159 reacties
  • 2 februari 2025

Hoi ​@Peke1964, goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik zie het ook terug in de metingen. Zie je de lampjes veranderen van het modem op het moment dat het wegvalt? Ook ben ik benieuwd of het op bepaalde momenten vaker voorkomt of dat het echt willekeurig is. Alvast bedankt! Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 42 reacties
  • 2 februari 2025

Lampjes zie ik idd uitgaan,en het is vaker tegen de avond tussen 18:00 en 22:00


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13496 reacties
  • 3 februari 2025

Hey ​@Peke1964, ik heb besloten om een monteur aan te sturen. De DSL lijn lijkt niet heel stabiel te zijn. Kan je een afspraak inplannen met Guidion en mij na de tijd een terugkoppeling geven? Alvast bedankt! 


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 42 reacties
  • 3 februari 2025

Euhm Guidion?  Wat of wie is dat?


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13496 reacties
  • 4 februari 2025

Onze monteurs zijn van Guidion. Je krijgt een e-mail of SMS om een afspraak met hun in te plannen, zij zullen dan alles op locatie gaan onderzoeken voor je ​@Peke1964


  • Auteur
  • is een Master Poster
  • 42 reacties
  • 10 februari 2025

Guidion sucks big time!

Krijg je n uitnodiging om data door te geven wanneer je wél kunt,spreken ze doodleuk iets af BUITEN die momenten! Wat n kl*^&%$# service zeg! En in de whatsapp slapen ze ook allemaal! Nu komt er een monteur voor niks, vanuit enschede naar limburg! zonde vd benzine!

Zo,whats next? Gaat lekker zo


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen