Hallo Odido,
Ik ben sinds 3 maanden klant bij jullie en heb sinds dag 1 problemen met stabiliteit van vooral de wifi.
Na heel veel naar de klantenservice gebeld te hebben en een monteur over de vloer gehad te hebben die de hardware vervangen heeft geen verbertering.
De modem moet een keer of 10 per dag van de spanning gehaald worden om weer verbinding te kunnen maken met wifi!
Ik kan dan mijn slimme apparaten niet bedienen zoals mijn lampen, de cameras hebben geen verbinding en mijn kinderen zijn steeds snel door hun 4g bundel heen en kunnen niet op hun laptop werken voor school.
Ik ben nu op een punt gekomen dat ik mijn contract kosteloos wil laten overnemen door een andere aanbieder.
Het is me ook toegezegd dat dit mogelijk is als Odido het niet voor elkaar krijgt het werkend te krijgen maar nu wordt dat dus afgewezen omdat het voornamelijk een probleem met de wifi stabiliteit betreft en dat los staat van het internet?
Na talloze harde resets van het modem, het scheiden van de wifi kanalen en verschillede beveiligings protocollen ingesteld te hebben. Screenshots te hebben gestuurd van mijn behaalde snelheid, hulp op afstand in mijn modem, het vervangen van de hardware, de modem zelf en de pon box blijft het hopeloos!
Ik weet niet meer wat nog te doen! Op deze manier mijn contract uitzitten kan niet!
Ik denk er ook over om mijn rechtbijstand in te schakelen omdat jullie diensten niet werken zoals het zou moeten en eerdere beloftes niet nagekomen worden.