Ik heb afgelopen maand een modem besteld voor thuis internet en TV,
waarom? Vanwege de overstap naar Odido die gerecommandeerd was van het monteur die een Glasvezel aansluiting kwam installeren,
en het feit dat wij toch een nieuwe provider nodig hadden want de vorige was niet meer te doen en contract bijna verlopen was.
NOU, bestelling geplaatst, 8 oktober, bevestigingsmail ontvangen, daarnaast een mail dat met grote letters zegt “Fijn dat je hebt gekozen voor Odido” echt spijtig dat ik het gedaan heb maar goed, prove me wrong
Telefonisch wordt het gewoon niet geregeld, jullie livechat-adviseurs zijn ALTIJD “bezet” ZONDER EEN WACHTRIJ (namelijk geen info hoe lang ik kan wachten totdat eentje vrij komt) Ik beslis om toch even verder te wachten en misschien krijg ik iets voor mijn deur… NEE
Het is nu namelijk 2 november, 1 MAAND LATER EN NOG STEEDS NIKS.
U moet na gaan mijn ouders keken graag TV, en belden graag met familie en vrienden over het internet, het brak mijn hart om hun zo verdrietig te zien want ze kunnen niet doen wat hun blij maakt.
En ik ben constant MB’s bij aan t kopen om hun toch blij te maken.
PUNT VAN DIT POST =
1. Waar blijft het? 2. Waarom duurt het zo lang?? 3. Kan iemand mij überhaupt hier helpen??? 4. Wat krijg ik als tegemoetkoming voor het verspillen van mijn tijd en geld????