Skip to main content

Ik had eerst installatie van Delta maar wilde graag overstappen naar jullie. Jullie moesten hiervoor het netwerk van Delta gebruiken en hierdoor is ook 2x een monteur van Guideon langsgekomen. Jullie gaven aan dat Delta de lijn nog bezet hield, waardoor er vervolgens een monteur van Delta langs moest komen. Toen deze monteur langs kwam zag hij dat alles goed was en de lijn ook gereed was in de centrale meterkast. Jullie zouden nog geen abonnement op ons adres geactiveerd hebben. Vervolgens gaven jullie aan dat er wéér iemand van Odido langs moest. Na talloze telefoontjes en 2 weken zonder internet besloten wij alles op te zeggen.

Nu wilt Delta weer glasvezel internet op ons adres leveren maar geven zij aan dat jullie de lijn nog niet vrij gegeven hebben. Daarop weer gebeld met jullie en jullie geven aan dat alles juist is opgezegd.

Ik moet zeggen dat ik overheden al bureaucratisch vind maar door jullie word je vele malen meer van het kastje naar de muur gestuurd en er is geen resultaat in zicht. Kan er iemand kundigs naar dit probleem kijken en moeite doen om de lijn vrij te geven, zonder dat wij nog dagen/weken moeten wachten??? In de tussentijd zitten wij al een maand zonder internet omdat wij wilden overstappen naar jullie.

Welkom op onze community! ​@Jaiman 

Ik had graag gelezen dat we jou konden voorzien van onze diensten. Echter begrijp ik je besluit. Goed dat je onze community hebt gevonden en een topic start. Ik help je graag! 

Ik ben meteen gaan kijken of er nog een actief abonnement bij ons is, maar dit is niet het geval. Sterker nog, de lijn is bij ons nooit actief geweest, omdat wij hiervoor moesten wachten op de afronding van de glasvezelwerkzaamheden. 

Het klopt dus niet dat wij de lijn nog niet vrij hebben gegeven. Ik adviseer je om hier toch nog eens contact over op te nemen met de Klantenservice van Delta. Zij zullen je meer kunnen vertellen over de status van je oplevering. 

Heb je nog vragen over je oude Odido abonnement of kan ik nog ergens anders bij helpen? Laat het dan vooral weten. Ik sta altijd klaar om verder te helpen! 

Reageer