Ik had eerst installatie van Delta maar wilde graag overstappen naar jullie. Jullie moesten hiervoor het netwerk van Delta gebruiken en hierdoor is ook 2x een monteur van Guideon langsgekomen. Jullie gaven aan dat Delta de lijn nog bezet hield, waardoor er vervolgens een monteur van Delta langs moest komen. Toen deze monteur langs kwam zag hij dat alles goed was en de lijn ook gereed was in de centrale meterkast. Jullie zouden nog geen abonnement op ons adres geactiveerd hebben. Vervolgens gaven jullie aan dat er wéér iemand van Odido langs moest. Na talloze telefoontjes en 2 weken zonder internet besloten wij alles op te zeggen.
Nu wilt Delta weer glasvezel internet op ons adres leveren maar geven zij aan dat jullie de lijn nog niet vrij gegeven hebben. Daarop weer gebeld met jullie en jullie geven aan dat alles juist is opgezegd.
Ik moet zeggen dat ik overheden al bureaucratisch vind maar door jullie word je vele malen meer van het kastje naar de muur gestuurd en er is geen resultaat in zicht. Kan er iemand kundigs naar dit probleem kijken en moeite doen om de lijn vrij te geven, zonder dat wij nog dagen/weken moeten wachten??? In de tussentijd zitten wij al een maand zonder internet omdat wij wilden overstappen naar jullie.