Skip to main content

VOT app Kan modem niet detecteren

joep meloen

Na het bekende  probleem dat de VOT geen enkele apparaten meer zag na de laatste update in gesprek met een medewerker die aangaf dat ik een powerflip diende uit te voeren. alle stroom eraf en dan alles opstarten in bepaalde volgorde … geen resultaat . Factory reset gedaan wederom geen resultaat dus nogmaals een powerflip. Resultaat is dat de VOT app geen eens meer de modem wil detecteren. hoe dit nu op te lossen ?

Uitgelichte reactie

24 maart 2025

Hey ​@joep meloen & ​@Ruud Koet, welkom op onze Community!

Thuis Velig Online kan soms moeite hebben met de detectie van de licentie. Zouden jullie een factory reset willen uitvoeren op het modem door het knopje achterop 30 seconden in te drukken met een tandenstoker? Als het goed is moet je dan de licentie wel kunnen detecteren met de app. Zouden jullie na de tijd een terugkoppeling willen geven of het gelukt is na de reset? Alvast bedankt!  

8 reacties

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 20 maart 2025
joep meloen schreef:

Na het bekende  probleem dat de VOT geen enkele apparaten meer zag na de laatste update in gesprek met een medewerker die aangaf dat ik een powerflip diende uit te voeren. alle stroom eraf en dan alles opstarten in bepaalde volgorde … geen resultaat . Factory reset gedaan wederom geen resultaat dus nogmaals een powerflip. Resultaat is dat de VOT app geen eens meer de modem wil detecteren. hoe dit nu op te lossen ?

Hier precies hetzelfde probleem, ik heb Veilig Online Thuis pas geprobeerd te installeren, maar hij geeft aan dat hij de router niet kan detecteren….., dus heb het wel in mijn abonnement, alleen ben ik niet verbonden…, ook al vanalles geprobeerd , ook meerdere keren een zgn. “Powerflip” :(

joep meloen
  • Auteur
  • Debutant
  • 4 reacties
  • 20 maart 2025

inmiddels via een factory reset wel weer het punt bereikt dat het de modem detecteert en mijn thuis netwerk is beveiligt maar het ziet nog steeds 0 apparaten.

Mijn MPro Mesh Zyxel ziet echter wel 17 apparaten actief in het netwerk via kabel en WiFi

hoe kan dat ?

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 21 maart 2025
joep meloen schreef:

inmiddels via een factory reset wel weer het punt bereikt dat het de modem detecteert en mijn thuis netwerk is beveiligt maar het ziet nog steeds 0 apparaten.

Mijn MPro Mesh Zyxel ziet echter wel 17 apparaten actief in het netwerk via kabel en WiFi

hoe kan dat ?

Bij mij nog helemaal niets…., heeft het systeem dit zelf opgelost, dat hij je modem weer detecteert? Ik snap er bij mij geen ene jota van…., ik heb die modem al wel 20 x opnieuw opgestart, maar detecteren O.o????? Vergeet het maar :(

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13496 reacties
  • 24 maart 2025
Uitgelichte reactie

Hey ​@joep meloen & ​@Ruud Koet, welkom op onze Community!

Thuis Velig Online kan soms moeite hebben met de detectie van de licentie. Zouden jullie een factory reset willen uitvoeren op het modem door het knopje achterop 30 seconden in te drukken met een tandenstoker? Als het goed is moet je dan de licentie wel kunnen detecteren met de app. Zouden jullie na de tijd een terugkoppeling willen geven of het gelukt is na de reset? Alvast bedankt!  

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 24 maart 2025

Beste Tommie

Dat heb ik al tig keer gedaan en stop er nu mee, ik moet ook steeds al mijn apparatuur opnieuw instellen hierna en ik ben nog steeds niet verbonden met TVO ..

Ik vind dit systeem waardeloos, het moet toch gewoon opgelost kunnen worden door ODIDO?

Met vriendelijke groet,

Ruud Koet 

Leiden 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13496 reacties
  • 25 maart 2025

Welke melding krijg je dan in de app ​@Ruud Koet? Zou je eens een screenshot willen delen? Dan heb ik wat meer informatie om het te onderzoeken. Graag ook erbij vermelden bij welke stap je de (fout)melding krijgt. Alvast bedankt!

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 25 maart 2025

Hallo beste Tommie 

Kan screenshot niet plaatsen vanwege geweigerde rechten hier..…

• is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 25 maart 2025
Tommie van Odido schreef:

Welke melding krijg je dan in de app ​@Ruud Koet? Zou je eens een screenshot willen delen? Dan heb ik wat meer informatie om het te onderzoeken. Graag ook erbij vermelden bij welke stap je de (fout)melding krijgt. Alvast bedankt!

Beste Tommie,

Het is me toch gelukt om een screenshot te kunnen plaatsen.

Als ik klik op “Aan de slag “ , gaat hij naar starten,  dan verbonden met netwerk, daar geeft hij in het blauwe rondje een V tekentje en dan , bij Thuis Veilig Online is gedecteerd , geeft die wat je in het screenshot ziet.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen