Hey @Schoberl, welkom op onze Community!
Op dit moment hebben we een te kort aan de T-56, gelukkig kan ik je wel een T-54 opsturen, die bezit ook over WPA-3. Nu zie ik dat je een wifipunt hebt aangevraagd, dit wifipunt werkt niet met de T-54/56 en heb ik daarom geannuleerd. Ik heb je de T-54 opgestuurd, als je straks nog een wifipunt nodig hebt kun je die na de tijd gemakkelijk opnieuw aanvragen in Mijn Odido. Dan krijg je ons nieuwste wifipunt, de WX5600!
Hi @Tommie van Odido,
erg bedankt! Maar klein vraagje: ik snapte, dat de T54 niet met Glasvezel werkt, en precies dat heb ik op dit moment… Als ik naast zit, laat me gewoon weten :)
Dank je
Chris
Hoi Chris,
De T54 werkt ook met glasvezel, alleen is de T54 zowel voor glasvezel als DSL geschikt, de T56 alleen voor glasvezel. Misschien zit daar de verwarring. :)
Hey @Schoberl, welkom op onze Community!
Op dit moment hebben we een te kort aan de T-56, gelukkig kan ik je wel een T-54 opsturen, die bezit ook over WPA-3. Nu zie ik dat je een wifipunt hebt aangevraagd, dit wifipunt werkt niet met de T-54/56 en heb ik daarom geannuleerd. Ik heb je de T-54 opgestuurd, als je straks nog een wifipunt nodig hebt kun je die na de tijd gemakkelijk opnieuw aanvragen in Mijn Odido. Dan krijg je ons nieuwste wifipunt, de WX5600!
Hi @Tommie van Odido ,
ik heb net een wifipunt ontvangen, maar geen T54 - ook heb ik geen informatie gekregen over een ander pakket van jullie. Is er misschien iets misgegaan?
Dank
@Schoberl Fijn om te lezen dat je het wifipunt al binnen hebt!
De apparatuur wordt inderdaad afzonderlijk van elkaar verzonden. Ik ben direct voor je gaan kijken en zie gelukkig dat het modem sinds gister onderweg is naar jou. Deze wordt vandaag bezorgd.
Ik stuur je de track & trace link in een privébericht, zodat je jouw bestelling kan volgen.
Laat je het mij weten als ik nog ergens bij kan helpen? Ik doe het graag!