Hi @Scarybarry, welkom op onze Community!
De T-50 is inderdaad ietwat verouderd, echter werkt hij nog wel zoals die zou moeten. Op dit moment heb ik de T-56 niet op voorraad, pas ergens weer in november. Ik kan je nu eventueel een T-54 opsturen, net zo goed. Of we kunnen wachten tot november en dan stuur ik je de T-56 op, het kan ook allebei, dus eerst de T-54 en later nog de T-56!
Hoi Tommie,
Ik zou dan graag voor nu die T54 wel willen ontvangen. Wat moet ik hier doen?
Hi Tommie,
I currently have a T-50 that I would like to replace with a T-56. I don't mind waiting till November. Where can I file this request?
Dank @Scarybarry, het is bij deze geregeld. Je ontvangt nog een e-mail ter bevestiging. De T-50 hoeven wij niet terug voor retour. Je kunt deze afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt!
@andrebispo Of course and thank you for your patience. Could you please send us a message at the end of November in this topic? We will then arrange this for you!
@Cheyenne van Odido do you have the T-56 back in stock?
Hi @andrebispo, we currently only have a limited stock of our Zyxel T-56 modems. However, I have requested it for you right away and it will be on its way to you as soon as possible. Please note that it may take a little longer than usual. We will keep you updated by email. For now, I sincerely thank you for your patience and wish you a wonderful day! Greetings, Ishana