Skip to main content

In mijn zoektocht of ik de laatste firmware heb op mijn router lijkt het dat op de website van Zyxel de T50(k) (er is geen match voor alleen VMG8825-T50 alleen de VMG8825-T50K) als “end of service” beschreven staat.

Het lijkt er op dat ik afgelopen zomer nog updates heb ontvangen gezien de firmware versie die in het management portal van mijn router wordt weergegeven, dus dit lijkt oke. Al kan ik nergens terug vinden of dit ook de laatste versie is. 

Daarnaast zou ik graag willen weten of de T50 inderdaad “end of service” is en wanneer ik dan mogelijk een nieuw model toegestuurd kan krijgen.

Hi @Scarybarry, welkom op onze Community!

De T-50 is inderdaad ietwat verouderd, echter werkt hij nog wel zoals die zou moeten. Op dit moment heb ik de T-56 niet op voorraad, pas ergens weer in november. Ik kan je nu eventueel een T-54 opsturen, net zo goed. Of we kunnen wachten tot november en dan stuur ik je de T-56 op, het kan ook allebei, dus eerst de T-54 en later nog de T-56! 


Hoi Tommie,

Ik zou dan graag voor nu die T54 wel willen ontvangen. Wat moet ik hier doen?


Hi Tommie,

I currently have a T-50 that I would like to replace with a T-56. I don't mind waiting till November. Where can I file this request?


Dank @Scarybarry, het is bij deze geregeld. Je ontvangt nog een e-mail ter bevestiging. De T-50 hoeven wij niet terug voor retour. Je kunt deze afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt!

@andrebispo Of course and thank you for your patience. Could you please send us a message at the end of November in this topic? We will then arrange this for you!


Reageer