Skip to main content
Beantwoord

Vervanging oud modem

Goedemiddag,

Ik ben inmiddels een een flink aantal jaren klant bij jullie (internet thuis). Het modem/router is inmiddels flink verouderd (zyxel, t-50). Kan deze vervangen worden met een nieuwere/moderne? 

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@jeroen1993, dat kan absoluut! Geen probleem, ik regel dat voor je. Zorg je wel eerst dat jouw Community profiel compleet is? Momenteel mis ik jouw geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Als deze erin staan, geef mij dan een gil. Ik kom er dan zo snel mogelijk op terug!

Bekijk origineel

6 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2626 reacties
  • Antwoord
  • 13 maart 2025

Hi ​@jeroen1993, dat kan absoluut! Geen probleem, ik regel dat voor je. Zorg je wel eerst dat jouw Community profiel compleet is? Momenteel mis ik jouw geboortedatum, je 06-nummer en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Als deze erin staan, geef mij dan een gil. Ik kom er dan zo snel mogelijk op terug!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 13 maart 2025
Cheyenne van Odido schreef:

Bedankt Cheyenne, heb het aangepast.

Léonz
  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 13 maart 2025

Volgens mij ben ik nog geen anderhalf jaar klant bij Odido (sinds Tele2 er niet meer is) en ik heb eveneens een Zyxel T-50.

Is die dan ook “flink verouderd”?

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 13 maart 2025

@Léonz Inmiddels 6 jaar oud. Wanneer ik een goedkopere router aan dit modem hang haal ik veel hogere snelheden.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 maart 2025

@Cheyenne van Odido Ik heb de gegevensaangepast.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13496 reacties
  • 20 maart 2025

Super bedankt ​@jeroen1993, hierdoor heb ik je direct een T-56 kunnen opsturen. Zodra het modem verzonden is kun jij de zending volgen in Mijn Odido! De T-50 hoeven we ook niet meer retour, deze kun je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Alvast veel plezier met het nieuwe modem. 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen