Hey @Freddyboy1949, ik help je hier graag mee!
Om het een en ander uit te sluiten wil ik je vragen een aantal stappen uit te voeren.
- Verwijder Thuis Veilig Online app van de mobiele telefoon (of ander apparaat).
- Reboot je mobiele telefoon (of ander apparaat) zet deze helemaal uit en daarna weer aan te zetten. Let op: sla deze stap niet over.
- Log in op My T-Mobile om de Thuis Veilig Online app opnieuw te downloaden.
Probeer het modem opnieuw te verbinden. Lukt het nu wel? Zo niet, laat het dan weten, dan ga ik het verder onderzoeken!
Is echt niet gelukt! Zelfde reactie qua router. Waarom laten jullie Sjaak niet even langs komen. Die heeft hier de boel geinstalleerd en rijdt hier iedere week rond in deze buurt
@Freddyboy1949 bedankt voor je snelle reactie en het volgen van de stappen.
Ik heb het gelijk doorgezet naar onze techneuten, zij gaan voor je aan de slag! Als hier meer over bekend is wordt er contact met je opgenomen.