Skip to main content
Beantwoord

Unify Cloud Gateway Fiber

  • 19 april 2025
  • 1 reactie
  • 60 Bekeken

Hi Community members,

 

Hopelijk heeft iemand van jullie een tip voor het volgende:

Ik heb een zakelijke verbinding van odido (over glas van kpn) en heb op de media converter een Unify Cloud Gateway fiber aangesloten. Hiervoor heb ik volgende instellingen gebruikt (gekregen van de helpdesk):

 

  • Encapsulation:    PPPoE
  • IPv4/IPv6 Mode:  Ipv4
  • VLAN:       32 ‘internet’

Dit in combinatie met de verstrekte gebruikersnaam en wachtwoord.

 

Helaas is er geen internet (met het zyxcel modem wel). Alle lampjes op de media converter (power/glas/ethernet) branden groen.

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@Henriu 

Wellicht een fabrieksreset uitvoeren en opnieuw instellen?

Dit is een forum voor particuliere consumenten dus meer hulp zul je hier niet krijgen denk ik.

Bekijk origineel

1 reactie

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20998 reacties
  • Antwoord
  • 19 april 2025

Hallo ​@Henriu 

Wellicht een fabrieksreset uitvoeren en opnieuw instellen?

Dit is een forum voor particuliere consumenten dus meer hulp zul je hier niet krijgen denk ik.


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen