Had KPN glasvezel, vanmorgen is het omgezet naar Odido.
Via ZYXEL modem wel wifi maar wil deze omzeilen en rechtstreeks aansluiten op de UDM Pro.
Ingesteld op VLAN ID 300 en DHCP.
De UDM krijgt echter geen ip-adres uitgedeeld.
Nu lees ik dingen over Mac-release en reprovisie.
Is dat wat nog moet gebeuren of is er iets anders aan de hand?
Bladzijde 1 / 1
Hallo @jamesray2
Kan je de mediaconverter eens voor even van het stroom halen? Als het dan nog niet werkt kan je dan een screenshot delen van de pagina waar je de instellingen hebt ingevoerd?
Hallo @Waqqas,
Dank voor je reactie en hulp.
Ik zeg wel mediaconverter, maar het is de XGS-PON HN8010Ts.
Die heb ik wel herstart, maar dat helpt niet.
Ik moet zeggen dat de overstap naar Odido tot nu toe totaal niet bevalt.
Voor een zakelijke aansluiting mag ik wel een beetje support verwachten, lijkt mij,
Ik heb deze vraag vanmiddag telefonisch gesteld, en degene zei dat ik tot vanavond moest wachten.
Ik vroeg nog, weet u dat wel zeker?
De vraag vanmiddag ook via het support formulier gesteld, geen reactie, inmiddels 9 uur geleden.
Vanavond een aantal keren opnieuw telefonisch contact gezocht, alleen maar in de wachtrij gestaan met een ondraaglijk muziekje. Geen mens gesproken.
“Wat goed dat je belt, wij zijn er voor je”, hoor ik als ik support bel. Wat een kolder.
Zakelijk wijkt qua instellingen af van consumenten. We hebben als medeklanten geen ervaring met zakelijke producten, daarom bespreken we hier alleen consumenten producten. Ook moderators hebben geen toegang tot de zakelijke CRM systemen.
@jamesray2
Voor zakelijke aansluiting gaat internet over een andere VLAN met PPPoE waarbij je inloggegevens nodig hebt.
Bel 0800 7112 en geef aan dat je een eigen router wilt gebruiken, je krijgt dan een mail met de gegevens.
@jamesray2
Voor zakelijke aansluiting gaat internet over een andere VLAN met PPPoE waarbij je inloggegevens nodig hebt.
Bel 0800 7112 en geef aan dat je een eigen router wilt gebruiken, je krijgt dan een mail met de gegevens.
Dank, dat verklaart veel. Maar ik ind het wel slecht dat support mij dat vanmiddag niet vertelde, ik had business aan de lijn.
Denk dat er nog wel iets te verbeteren valt aan in elk geval het niveau van de helpdesk.
Heb dit gisterochtend aangegeven aan de monteur, die wist dat ik een zakelijke klant was en dat het via mijn eigen router zou lopen. ‘s Middags kon de telefonische helpdesk mij ook niet helpen.
Nou ja, het werkt nu en de snelheid is uitstekend.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.