Skip to main content

Hallo, 

Nu 2 dagen glasvezel. (Is de bedenktermijn van 15 dagen na ingang van het contract?)

Abonnement: 400MB/s + TV via de app

TV is via bedraad internet, Laptop en mobiel op WiFi

Heb de Nokia ONT XS-010X-R productie datum 05-2024, router is Zyxel T-56

Maandag 13-01 (na installatie) overdag was de snelheid goed (380-400 mb/s)

Maandagavond enkel haperingen in beeld en wat traag laden van de tv app

Dinsdag 14-01 avond vanaf 19 uur verschrikkelijk traag internet.

Dacht eerst dat het uitvallen van de WiFi misschien te maken had met schakelen tussen 2.4 & 5 ghz. maar met 5 ghz uitgeschakeld nog steeds instabiel traag internet. 

Speedtest op Mobiele telefoon (wifi) 14-01 - 22:17

speedtest laptop (14-01 - 23:00)

 

Gebruik maken van een VPN verbinding lost het probleem niet op

Speedtest laptop (WiFi) met VPN 14-01 - 23:15


Speedtest laptop 14-01 - 23:43, WiFi 2.4&5Ghz ingeschakeld, nog steeds veel te traag

 


Speedtest laptop 15-01 - 11:21 via Wifi

Het kan dus wel, odido kan de verbruikspieken in het netwerk dus niet aan

speedtest

 


Voor iedereen die ook net is overgestapt en dezelfde problemen ervaart.

Binnen 14 dagen na ingang van het abonnement kun je kostenloos onder het contract uit, wettelijke bedenktijd.

We hebben het abonnement weer opgezegd. 

 


Hey ​@MagerLuisch, welkom op onze Community!

Ik had dit graag voor je willen onderzoeken, jij zat namelijk op het netwerk van Delta. Maar ik begrijp je besluit van het opzeggen en wil je veel succes wensen bij je nieuwe provider. 


Reageer