Hallo, ik heb een Toon thermostaat aan de muur hangen diegeen wifisignaal kan ontvangen. Verder doet alles het. Mogelijk kanaal van 2.4 veranderen van auto naar 11? Iemand een idee? Of dit probleem kunnen oplossen?
Hi
Bedankt voor de reactie . Ik zie 2.4 ghz op toon maar het signaal is zwak en hij maakt geen connectie met Toon. Ik denk doordat het signaal te zwak is. Ik zie op Toon dat het signaal maar 2 streepjes heeft.
wat kunnen we nu doen?
Ik lees dat een andere medewerker de beveiliging van 3 naar 2 wps heeft gezet. Tot nu toe lost het niets op. Inmiddels een aantal keer de verschillende kanalen geprobeerd. Eerdere bewoners hebben altijd wifi met de Toon kunnen verbinden. Wat kunnen we doen?
Hallo
Nog 2 mogelijke oplossingen :
Ga iin je browser naar 192.168.1.1 en log in met admin en het Login Password dat achter de router staat.
Ga in het menu naar netwerkinstellingen, draadloos, algemeen, bij beveiligingsmodus kies WPA2-PSK en klik op toepassen.
Ga in het menu naar netwerkinstellingen, draadloos, andere, bij 802.11 modus kies b/g/n gemengd en klik op toepassen om WiFi 6 uit te schakelen.
Dank voor je reactie.
ik kreeg een bericht van
Het kan geen kwaad om de instellingen zo te laten maar je mag ze natuurlijk ook terugzetten als je bijvoorbeeld WiFi 6 wilt gebruiken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.