Skip to main content

Thuis veilig online app toont 0 apparaten en is niet opnieuw te koppelen

De app heeft altijd gefunctioneerd maar sinds een week toont hij nul apparaten. Als ik de app opnieuw probeer te koppelen met de router dan krijg ik foutcode 0. Ik heb het modem al gereboot zonder resultaat. Ik krijg wel regelmatig notificaties van de app dat er iets geblokkeerd is, of dat een nieuw apparaat is verbonden, maar dat kan ik vervolgens niet bekijken omdat de app dus leeg blijft voor wat betreft apparaten. Er lijken geen connectieproblemen te zijn met apparaten, de WiFi doet het dus prima verder. Maar ik kan het niet beheren via de app. 

Uitgelichte reactie

24 maart 2025

Hey ​@InterPaul, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Thuis Veilig Online heeft soms moeite met de detectie van de licentie. Kan je het modem eens voorzien van een harde factory reset? Dit doe je door het knopje achterop het modem met een tandenstoker in te drukken. Als het goed is moet de koppeling daarna wel goed werken. Zou je mij een terugkoppeling willen geven? Alvast bedankt! 

4 reacties

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 17 reacties
  • 21 maart 2025

De app draait op Android trouwens. Ook geprobeerd: cache legen van de app (geen verschil) en gegevens wissen van de app (nu is de app niet meer gekoppeld en ook niet meer te koppelen, foutcode 0).

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13502 reacties
  • 24 maart 2025
Uitgelichte reactie

Hey ​@InterPaul, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Thuis Veilig Online heeft soms moeite met de detectie van de licentie. Kan je het modem eens voorzien van een harde factory reset? Dit doe je door het knopje achterop het modem met een tandenstoker in te drukken. Als het goed is moet de koppeling daarna wel goed werken. Zou je mij een terugkoppeling willen geven? Alvast bedankt! 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 17 reacties
  • 24 maart 2025

Moet ik daarna alle apparaten opnieuw koppelen? Of wordt de koppeling hersteld als ik de SSID hetzelfde maak als jij nu is? 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13502 reacties
  • 25 maart 2025

Als je het SSID en wachtwoord hetzelfde weer maakt dan moeten alle apparaten vanzelf weer verbinding maken ​@InterPaul

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen