Skip to main content

Thuis veilig online app geeft de volgende melding, Kan router van Thuis Veilig Online niet detecteren.
Lijkt er op dat deze niet aan staat maar wel betaal.

Hi ​@Kuno, ik help je verder! Thuis Veilig Online staat correct aan binnen je abonnement. Klopt het dat je ons Zyxel T-50 modem hebt aangesloten, en niet eigen apparatuur? Zo ja, kan je eens een screenshot maken van je Veilig Online app met deze foutmelding? Dankjewel!

Hoi Cheyenne, 
Ik heb inderdaad een Zyxel T-50 welke is aangesloten.
Hierbij de screenshot

Hey ​@Kuno, ben je op het moment van installeren wel verbonden met de Zyxel zelf? Zo ja, kan je eens een factory reset uitvoeren op het modem door het knopje achterop 30 seconden in te drukken met een tanderstoker. Werkt het daarna wel?

Hey ​@Kuno, ben je op het moment van installeren wel verbonden met de Zyxel zelf? Zo ja, kan je eens een factory reset uitvoeren op het modem door het knopje achterop 30 seconden in te drukken met een tanderstoker. Werkt het daarna wel?

Hoi Tommie,

Dank het is gelukt, wel handig als je erbij vermeld dat waar ik bang voor was je WIFI op nieuw inregelen. Ook de mediaboxen resetten.

Dan had ik een ander moement gekozen.

Gr Kuno

Hey ​@Kuno, fijn om te horen dat het gelukt is!

Ah sorry, dat had ik er inderdaad bij moeten vermelden. Ik ging er vanuit dat dat logisch was met een fabrieks reset. Mijn excuses! 

Reageer