Skip to main content

terugbetaling

• 25 februari 2025
  • 5 reacties
  • 61 Bekeken

Ik heb op 8 feb een bericht gekregen dat ik een terugbetaling van jullie krijg.

Het bedrag is 336,15 rond 21 februari zou het op mijn rekening staan.

Mog steeds staat het er niet op.

Ik stel u ingebreken hierdoor kan ik mijn andere betalingen niet doen om dat het steeds niet uitbetaald word.

Ik wil hiervoor ook schadevergoeding voor hebben en een excuus.

en ik heb geen openstaande rekeningen staan en dit is compensatie voor niet geleverde diensten .

Uitgelichte reactie

27 februari 2025

Welkom op onze community! ​@nero1965 

Goed dat je onze community hebt gevonden en hier een melding van maakt. Ik kan mij voorstellen dat je het bedrag graag snel ontvangt. Ik zoek graag voor je uit waar het blijft, ik ben er voor je! 

Ik ben direct gaan kijken. Echter zie ik dat het bankrekeningnummer van je community profiel niet overeenkomt met wat er in ons systeem staat. Wil je dit nog eens nagaan? Dan is de verificatie compleet en kan ik meteen met je meekijken. 

Laat je het mij weten als je zover bent? Ik sta paraat om aan de slag te gaan!

5 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4146 reacties
  • 27 februari 2025

Welkom op onze community! ​@nero1965 

Goed dat je onze community hebt gevonden en hier een melding van maakt. Ik kan mij voorstellen dat je het bedrag graag snel ontvangt. Ik zoek graag voor je uit waar het blijft, ik ben er voor je! 

Ik ben direct gaan kijken. Echter zie ik dat het bankrekeningnummer van je community profiel niet overeenkomt met wat er in ons systeem staat. Wil je dit nog eens nagaan? Dan is de verificatie compleet en kan ik meteen met je meekijken. 

Laat je het mij weten als je zover bent? Ik sta paraat om aan de slag te gaan!

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 27 februari 2025

Volgens mij  is het ING rekening en dat IS XXXXXXX

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 27 februari 2025

Volgens jullie is het op 26 februari  terugbetaald maar staat nog niet op mijn rekening.

Hoe lang duurt het dat het er op staat

Vriendelijke groeten C.Fiorello

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 28 februari 2025

Waarom krijg ik geen antwoord .

Wel vreemd allemaal zo moeilijk is het niet om antwoord te geven

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4146 reacties
  • 4 maart 2025

@nero1965 Sorry dat jouw topic nog niet is beantwoord, het is op dit moment drukker dan normaal. Dankjewel voor het invullen van de aanvullende gegevens. Ik kijk gelijk met je mee! 

In ons systeem zie ik staan dat we de vergoeding op 21-02-2025 hebben gedaan. Het bedrag zou dus inmiddels op je rekening moeten staan. Wil je dit nog eens nagaan? 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen