Geachte forummers,
Sinds eergister functioneert het internet op mijn Zyxel T-54 (aangestuurd door een klein zwart glasvezel Apparaat XGS-PON) niet meer.
Status glasvezel: Power:Groen
Connection:Groen
Status Modem: Alles groen behalve het internet (wereldbol) die is rood.
Vervolgens gister met een medewerker van jullie gebeld en al het mogelijke geprobeerd.
Dit is inclusief een hard reset, modem + glasvezel af de stroom halen en een aantal minuten wachten, wifi knoppen aan de zijde van het apparaat, etc. Helaas mocht dit geen oplossing bieden en was de medewerker van mening dat er een monteur gestuurd dient te worden. Nou goed kapot is kapot dus dan maar een aantal dagen zonder internet en tv. Vervolgens word mij door de medewerker verteld dat het druk is, maar dat het deze week zeker weten wel nog gaat lukken. Ze zouden mij een email toesturen voor een afspraak in te plannen. Deze heb ik ook gekregen vandaag, echter staat erin dat ik pas vanaf 4 september een monteur kan krijgen. Vervolgens bel ik terug naar t-mobile bel ik met een dame die niets voor mij kan betekenen. Geen alternatief niks ik krijg een voucher aangeboden waar ik niks mee kan omdat mijn mobiel al alles onbeperkt heeft. Ik ben al bijna 8 jaar klant mobiel en heb helaas meerdere problemen ervaren. Toch ben ik van mijn vorige provider sinds een half jaar ongeveer overgestapt naar t-mobile thuis en het zou allemaal zo goed moeten zijn. Helaas binnen een heel snelle tijd de modem kapot waar ik ten eerste niks aan kan doen en dan ook nog eens bijna 4 weken op moet gaan wachten?
Jullie willen overal glasvezel leggen maar als het kapot is kan door de bouwvak geen monteur meer langs komen echt heel triest. Hier in het zuiden is het nog maar 3 dagen bouwvak dus dan zou er volgende week toch iemand beschikbaar moeten zijn? Hiermee krijg ik het gevoel dat jullie mij gewoon willen afschepen, kunt niet tegen iemand zeggen deze week en vervolgens zeggen 4 september zonder alternatief.
Bij deze rijk ik hier uit naar een oplossing/alternatief en dan bedoel ik geen vouchers waar ik niks mee kan. Ik betaal genoeg voor internet en telefoon dus ik verwacht ook een stukje kwaliteit.
Ik hoop dat jullie mij een oplossing kunnen bieden anders ga ik in de toekomst zeer zeker voor een andere provider zowel mobiel als thuis. Dit heb ik nog nooit ergens anders meegemaakt.
Groet,
Teleurstelling in T-Mobile
Uitgelichte reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.