Skip to main content

T50 vervangen met een T56

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Goedemiddag,

Ik ben nu al een aantal jaar klant en gebruikt tot heden een Zyxel T50.

Is het mogelijk om deze te ruilen met een meer recent modem (Zyxel T56)?

Met vriendelijke groet,

ZixeSea

Uitgelichte reactie

14 april 2025

Hallo ​@ZixeSea 

Ervaar je problemen met de T50?

Vul alle privé velden in in je community profiel zodat een moderator de Zyxel direct voor je kan omruilen.

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20998 reacties
  • 14 april 2025

Hallo ​@ZixeSea 

Vul alle privé velden in in je community profiel zodat een moderator de Zyxel direct voor je kan omruilen.

• Auteur
  • 2 reacties
  • 14 april 2025
Waqqas schreef:

Hallo ​@ZixeSea 

Privé velden zijn ingevuld en nee T50 heeft geen problemen maar zowel de T54 als T56 hebben mooie verbeteringen op het gebied van WIFI waaronder WIFI 6.

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 15 april 2025

@ZixeSea Super bedankt voor de genomen moeite! Ik kan mij voorstellen dat ook jij wil genieten van de nieuwste technologieën. 

Ik heb gelijk het modem jouw kant opgestuurd! Je ontvangt hier een e-mail ter bevestiging over en een track & trace code om je bestelling te volgen. De oude apparatuur hoef je niet meer te retourneren, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan beteken? Ik doe het graag! 

• Auteur
  • 2 reacties
  • 15 april 2025
Teresa van Odido schreef:

@ZixeSea Super bedankt voor de genomen moeite! Ik kan mij voorstellen dat ook jij wil genieten van de nieuwste technologieën. 

Ik heb gelijk het modem jouw kant opgestuurd! Je ontvangt hier een e-mail ter bevestiging over en een track & trace code om je bestelling te volgen. De oude apparatuur hoef je niet meer te retourneren, maar mag je afgeven bij een recyclepunt bij jou in de buurt. 

Laat je het mij weten als ik nog iets voor je kan beteken? Ik doe het graag! 

Bedankt, heb inderdaad de bevestigingsmail ontvangen. Verder geen vragen meer, ben erg tevreden met de dienst van Odido 👍

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 4237 reacties
  • 15 april 2025

@ZixeSea Superfijn om te lezen, je maakt mijn dag! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen