Skip to main content
Beantwoord

t50 omruilen voor t56

• August 13, 2026
  • 9 reacties
  • 67 Bekeken

Beste, Ik zou graag mijn oude t50 omruilen voor een nieuwe t56, zit nu met 2 extra (eigen) wifipunten en nog niet helemaal tevreden. Alvast bedankt. Gr Frank

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Topper! Dankjewel ​@Frank19. Ik heb de omruiling metéén geregeld. Je krijgt snel meer informatie over de levering van het nieuwe modem. De oude hoeft niet retour, je kan deze bijvoorbeeld afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt. Heel veel plezier ermee alvast! 😃

9 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@Frank19, dat gaan we regelen! Geen zorgen. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd via ons Moderator account om je gegevens te verifiëren. Zodra de verificatie gedaan is, praten we verder in dit topic. Dit doen we zodat er altijd een collega voor je klaarstaat. Ik zie je privébericht graag tegemoet! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 14, 2026

Alle info opgestuurd.

gr

frank

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 14, 2026

Aanvulling gedaan.

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Thanks ​@Frank19! Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd met een verificatiecode. Zo weet ik zeker dat jij het bent. Kan je deze code delen in dit topic? Dan kom ik er zo snel als ik kan op terug!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 14, 2026

8056424

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 14, 2026

Code verstuurd 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • Antwoord
  • August 14, 2026

Topper! Dankjewel ​@Frank19. Ik heb de omruiling metéén geregeld. Je krijgt snel meer informatie over de levering van het nieuwe modem. De oude hoeft niet retour, je kan deze bijvoorbeeld afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt. Heel veel plezier ermee alvast! 😃

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 15, 2026

Modem binnen en direct geïnstalleerd,  zeer snel en goed opgelost odido!

Wel jammer dat mijn twee wap6807 niet meer werken, maar ik hoop dat het nieuwe modem de wifi probleempjes nu op lost, we gaan het zien. Gr Frank

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Internet + TV
  • August 17, 2026

Hi ​@Frank19, wat geweldig om te lezen dat je het modem zo snel hebt ontvangen! Het klopt dat de WAP6807 niet compatibel is met de T-56, maar ik duim mee dat je geen versterkers meer nodig hebt. Mocht dit toch het geval zijn, dan kan je altijd een WX5600 aanvragen in jouw Mijn Odido account. Deze werkt zonder problemen met jouw nieuwe modem!