Goedenavond, sinds een paar dagen heb ik glasvezel 1000mbs van odido. Hiervoor odido thuis 100mbs gehad en nooit problemen gehad met de verbinding.
sinds het aansluiten en activeren van de modem is mijn verbinding instabiel. Wifi werkt soms supersnel en soms moet ik wachten tot iets geladen is alsof de verbinding wegvalt voor een korte tijd.
en dan het grootste probleem, ik game op de ps5 bekabeld en hiervoor nooit problemen gehad. Sinds de glasvezel in gebruik is genomen kon ik de eerste dag niet online gamen. Elke keer na het opstarten van een potje op ea25 na een minuut eruit gegooid. Melding geen verbinding met de ea servers. Spraakparty hapert en de psn network verbinding viel weg. Nu las ik op het forum dat de software van de T-56 dit kan veroorzaken. 2de dag zag ik dat de nieuwe software b-10 erop was gezet. Maar helaas probleem blijft zich voordoen.
heb bepaalde poorten opengezet(geen idee of het gelukt is) dmz ingesteld ps5 statisch ip gegeven en firewall op laag gezet. Hierna krijg ik verbinding alleen telkens valt de verbinding weer na een tijd weg.
hoop dat iemand mij kan helpen want de technische dienst zou mij pas na 3 werkdagen of langer contacteren.