Skip to main content

Hoi, ik wil graag inloggen op het beheerpaneel van de router. De bijgeleverde gegevens (die overeenkomen met de sticker achterop de router) kloppen niet.

Ook heb ik de resetknop met een paperclip ingehouden 10 seconden.

Hoe lossen we dit op?

Helaas moest ik de router resetten, en heb daavoor mij aanpassen?rdoor opnieuw probleem met mijn wachtwoord omdat deze na aanpassing niet meer werkt en dus kom ik niet meer in mijn router. Kunnen jullie deze nogmaals aanpassen of is er een andere oplossing mogelijk die ik zelf kan doen? 

Alvast dank.

Groet, Jacob


Hey ​@JGroenewold, zou je volgende week maandag aan de bel willen trekken. De persoon die dit kan wijzigen is deze week niet aanwezig. Dan laat ik het opnieuw aanpassen. Ik kan eventueel ook een modemswap uitvoeren, dan is het probleem volledig verholpen. 


@Tommie van Odido Dank voor je snelle reactie. Als het probleem daarmee opgelost zou worden, wil ik graag voor een modemswap gaan en zoals je al zegt is het probleem volledig opgelost.

Dank alvast voor de moeite.

Met vriendelijke groet,

Jacob Groenewold


Ik heb je een T-56 opgestuurd ​@JGroenewold, je ontvangt hier spoedig een bericht over en zodra het modem onderweg is kun je de zending volgen in Mijn Odido


"Gebruikersnaam of wachtwoord niet correct of vergrendeld "  Ik heb ook hetzelfde probleem . Kunnen jullie ook voor mij deze te ontgrendelen?

Mijn klantnummer: XXXXXXX

 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

 


@jannisourdas Ik help jou ook graag verder, zodat je kan inloggen in het modem! 

Heb je al geprobeerd om het modem een factory reset te geven? 

Als je jouw geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer toevoegt aan je community profiel is de verificatie compleet en kan ik meteen met je meekijken. 

Geef je mij een seintje als je zover bent? Dan kijk ik gelijk met je mee! 


Reageer