Hoi, ik wil graag inloggen op het beheerpaneel van de router. De bijgeleverde gegevens (die overeenkomen met de sticker achterop de router) kloppen niet.
Ook heb ik de resetknop met een paperclip ingehouden 10 seconden.
Hoe lossen we dit op?
Hoi, ik wil graag inloggen op het beheerpaneel van de router. De bijgeleverde gegevens (die overeenkomen met de sticker achterop de router) kloppen niet.
Ook heb ik de resetknop met een paperclip ingehouden 10 seconden.
Hoe lossen we dit op?
Helaas moest ik de router resetten, en heb daavoor mij aanpassen?rdoor opnieuw probleem met mijn wachtwoord omdat deze na aanpassing niet meer werkt en dus kom ik niet meer in mijn router. Kunnen jullie deze nogmaals aanpassen of is er een andere oplossing mogelijk die ik zelf kan doen?
Alvast dank.
Groet, Jacob
Hey
@Tommie van Odido Dank voor je snelle reactie. Als het probleem daarmee opgelost zou worden, wil ik graag voor een modemswap gaan en zoals je al zegt is het probleem volledig opgelost.
Dank alvast voor de moeite.
Met vriendelijke groet,
Jacob Groenewold
Ik heb je een T-56 opgestuurd
"Gebruikersnaam of wachtwoord niet correct of vergrendeld " Ik heb ook hetzelfde probleem . Kunnen jullie ook voor mij deze te ontgrendelen?
Mijn klantnummer: XXXXXXX
Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.
Heb je al geprobeerd om het modem een factory reset te geven?
Als je jouw geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer toevoegt aan je community profiel is de verificatie compleet en kan ik meteen met je meekijken.
Geef je mij een seintje als je zover bent? Dan kijk ik gelijk met je mee!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.