Skip to main content

Beste Odido,

Momenteel heb ik de T-50 modem, maar voor zover ik weet, ondersteunt deze modem geen Wi-Fi 6. Zou het mogelijk zijn om mijn huidige T-50 modem om te ruilen voor een model dat wel Wi-Fi 6 ondersteunt? Kan ik daarnaast ook mijn oude tv-box omruilen voor een nieuwe mediabox? Kunnen jullie mij hierbij helpen? Alvast Bedankt!

Hallo ​@Duyentuanan747 

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator dit direct voor je kan regelen.

Hallo ​@Duyentuanan747 

Vul alvast alle privé velden in je community profiel in zodat een moderator dit direct voor je kan regelen.

Dank je, ik heb alle prive velden al op mijn profiel ingevuld.

Hi ​@Duyentuanan747, ik heb er geen gras over laten groeien en heb beide swaps metéén geregeld. Je krijgt een T-56 én een Mediabox. Weet dat we je oude apparatuur niet retour hoeven. Je kunt deze afgeven bij een milieupunt bij jou in de buurt. Heel veel plezier ermee alvast! 

hallo,

Is het mogelijk dat ik ook mijn T50 modem en mijn 2 tv boxen om kan ruilen voor een nieuw modem en de nieuwe media boxen.

alvast bedankt.

Hey ​@Kay010, welkom op onze community!

Hiervoor ben je aan het juiste adres. Bedankt voor het invullen van al je gegevens, hierdoor heb ik je direct een nieuw modem en 2 nieuwe Mediaboxen kunnen opsturen. Het oude modem en Tv Boxen hoeven ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Zodra het nieuwe apparatuur onderweg is kun jij de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel plezier ermee!

Hey ​@Kay010, welkom op onze community!

Hiervoor ben je aan het juiste adres. Bedankt voor het invullen van al je gegevens, hierdoor heb ik je direct een nieuw modem en 2 nieuwe Mediaboxen kunnen opsturen. Het oude modem en Tv Boxen hoeven ook niet meer retour, deze mag je inleveren bij een recyclepunt voor elektronische apparaten. Zodra het nieuwe apparatuur onderweg is kun jij de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel plezier ermee!

TOP!!!

hartstikke bedankt!!!!

Reageer