Skip to main content

Er word momenteel een storing aangegeven in omliggende dorpen, echter zijn niet alle storingen goed verwerkt.

Zelf heb ik al problemen sinds gister morgen (na het onderhoud).

Het storingsgebied staat nu op Asperen, Deil, Culemborg en nog wat plaatsen. Enspijk hoort hier ook bij terwijl de website op die postcode geen storing aan geeft.

Hi ​@PaTTjj, dank voor je melding! Ik snap wat je zegt, alleen noemen wij om die reden ook '’regio'’. De grootst getroffenen staat er nu in, maar wij houden ook rekening met omliggende dorpen. Excuus voor het ongemak, we zijn met KPN NetwerkNL druk bezig dit op te lossen!

Bedankt voor de reactie,

Hoe lang lijkt dit nog te gaan duren? Want dit is echt waardeloos. Zeker omdat de klantenservice eerst aan gaf dat het absoluut niet aan de verbinding lag maar aan mijn eigen producten.

Vanaf donderdag geen goede verbinding hebben en alle apparaten in storing blijven schieten is echt niet fijn namelijk..

Hoelang gaat dit nog duren en wanneer krijgt de klant extra mb om op het, belabberde, 5G te werken?

Hi ​@PaTTjj en ​@Petra.Kolb , ik durf je nog geen oplostijd te geven. Mocht er een update zijn, dan houden we je in dit topic op de hoogte: Is er een storing bij Internet + TV van Odido? | Odido community. Ik stuur jullie een PB met een Unlimited Data voucher, zodat jullie alsnog kunnen internetten voor in de tussentijd. Excuses voor het ongemak!

Reageer