Skip to main content
Beantwoord

storing internet lutjebroek

• 22 november 2023
  • 5 reacties
  • 103 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemorgen, 

sinds deze ochtend geen internet, alle stappen al doorlopen maar zonder succes.

ik lees over een storing Hoogkarspel welke al langer loopt, valt Lutjebroek hier nu ook onder?

met geen mogelijkheid kom ik bij de klantenservice terecht en de chatbot geeft ook enkel de standaard info met een telefoon nummer welke niet bereikbaar is!

ik hoor graag zo spoedig mogelijk 

gr Kelly

Beste antwoord door ItsNaud

Hoi Kelly,

Er is momenteel een algemene storing in regio Enkhuizen (Bovenkarspel en Grootebroek). Zie meer info: 

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

ItsNaud
Super User
  • Odido Superuser
  • 131 reacties
  • 22 november 2023

Hoi Kelly,

Allereerst vervelend dat dit voorkomt. Heb je in je profiel je klantnummer al toegevoegd? Een moderator kan je dan direct inhoudelijker antwoord geven. Je kan je klantnummer toevoegen via de volgende link: https://community.odido.nl/settings/profile.

• is een Master Poster
  • 14 reacties
  • 22 november 2023

Ik woon in Enkhuizen en ook hier op onverklaarbare wijze geen internet… wachttijd aan de telefoon is gigantisch :(

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 22 november 2023

Goedemorgen, klant nummer staat nu in mijn profiel

gr Kelly 

ItsNaud
Super User
  • Odido Superuser
  • 131 reacties
  • Antwoord
  • 22 november 2023

Hoi Kelly,

Er is momenteel een algemene storing in regio Enkhuizen (Bovenkarspel en Grootebroek). Zie meer info: 

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1340 reacties
  • 22 november 2023

Hallo @K3lly1987 ,

Heb je toevallig een mobiel abonnement van Odido of Ben. Zoja dan kan je een unlimited voucher voor 7 dagen ontvangen. Laat het in dit topic even weten, als je een voucher wil ontvangen.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen