Sonos geeft bij laatste stap van verbinden (wachtwoord) en foutmelding. De mogelijke oorzaken die door sonos worden aangegeven zijn het niet:
5ghz (staat uit)
802.11 modus moet gemengd zijn (staat ie op)
Wat kan de oorzaak zijn dat het niet lukt terwijl de sonos wel verbinding maakt met de wifi?
Beste antwoord door MaartenHld
eric schreef:
Je zou eens met een verse Sonos installatie kunnen beginnen. Dus een nieuw account, de speakers volledig resetten en weer beginnen met aanmelden. Ik heb ook de z-54 en 10 Sonos speakers... doen het allemaal!
Kan je bij netwerkinstellingen, draadloos, algemeen voor 2,4 GHz onderaan bij beveiligingsmodus WPA2-PSK kiezen, toepassen en dan proberen te verbinden?
Kan je bij netwerkinstellingen, draadloos, algemeen voor 2,4 GHz onderaan bij beveiligingsmodus WPA2-PSK kiezen, toepassen en dan proberen te verbinden?
Sonos geeft bij laatste stap van verbinden (wachtwoord) en foutmelding. De mogelijke oorzaken die door sonos worden aangegeven zijn het niet:
5ghz (staat uit)
802.11 modus moet gemengd zijn (staat ie op)
Wat kan de oorzaak zijn dat het niet lukt terwijl de sonos wel verbinding maakt met de wifi?
De sonos ZIET de wifi wel maar verbind niet moeten we begrijpen?
Oorzaak lijkt daarom gezocht te moeten worden in het wachtwoord. Is het een moeilijk wachtwoord met veel rare tekens? Hoe voer je het wachtwoord in, Op een PC? let dan op met cijfers via het nummerieke toetsenbord. Het kan verschil uitmaken met de cijfertoetsen boven de lettertoetsen. En de wifi-6 en 5GHz uitschakelen.
Begrijp er niets van maar het is gelukt met de telefoon van m'n vrouw... ook toen na opvoeren wachtwoord melding dat er een probleem was maar bij "opnieuw proberen" liep ie meteen door, zonder wachtwoord opnieuw in te voeren.âŠmet eigen telefoon nu ook werkend.
Begrijp er niets van maar het is gelukt met de telefoon van m'n vrouw... ook toen na opvoeren wachtwoord melding dat er een probleem was maar bij "opnieuw proberen" liep ie meteen door, zonder wachtwoord opnieuw in te voeren.âŠmet eigen telefoon nu ook werkend.
Verbaast u niet verwondert u slechtsâŠ
Dank voor de hulp!
Erwin
Inderdaad verwonderen wij ons.
Maar nog liever zagen we iets meer uitbreiding op het antwoord.
Zoals; Welke telefoon merk/type lukt niet en welke telefoon merk/type ging het wel?
ik heb helaas hetzelfde probleem. Mijn T-54 is afgelopen vrijdag geĂŻnstalleerd. De medewerker aan de telefoon heeft het 2.4gHz gescheiden van de 5G en ook het beveiligingstype geschikt voor Sonos gezet. Na 1,5 uur proberen op de app (ook na updates) met 2 mobiele telefoons geen succes. Vervolgens weer aan de lijn geweest met een medewerker die het ook niet meer wist en mij hiernaartoe verwees. Ik hoop dat het opgelost kan worden want hiervoor bij Ziggo nooit geen problemen gehad, en ik ben eigenlijk niet van plan om het Sonos pakket de deur uit te doen. Wie kan mij helpen. Vriendelijke groet,
Je zou eens met een verse Sonos installatie kunnen beginnen. Dus een nieuw account, de speakers volledig resetten en weer beginnen met aanmelden. Ik heb ook de z-54 en 10 Sonos speakers... doen het allemaal!
Je zou eens met een verse Sonos installatie kunnen beginnen. Dus een nieuw account, de speakers volledig resetten en weer beginnen met aanmelden. Ik heb ook de z-54 en 10 Sonos speakers... doen het allemaal!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.