Beste iedereen,
Sinds afgelopen zondag is het niet meer mogelijk voor mij om mijn smart thermostat van Bosch te verbinden. Dit is na een storing vanuit de router, hierop heb ik deze gereset (naar fabrieksinstellingen).
De verbinding liep normaliter via mijn Devolo magic 2 set (deze is niet gereset). De app werkt gewoon, in combinatie met de thermostaat, maar de slimme radiatorknoppen willen niet verbinden, en geven constant aan dat er geen verbinding is.
Hierop heb ik de slimme thermostaat, en de radiatorknoppen allemaal terug gebracht naar de fabrieksinstellingen, maar dit lijkt niet te werken. zie eerste bijlage.
Hierop heb ik een nieuw netwerk gemaakt, op 2,4 ghz, vast gezet op een kanaal, firewall uitgezet. Opnieuw geprobeerd te verbinden maar ook hier geen succes.
Daarnaast heb ik ook advies gevraagd aan bosch/nefit (zie bijlage), maar heb niet het juiste kennisniveau om alle stappen hierin uit te voeren. Hebben jullie een idee hoe ik dit zo snel mogelijk zou kunnen verhelpen? Klantenservice van Odidio gaf aan hierin niet te kunnen ondersteunen.