Slechtse service en kennis ooit

  • 9 April 2024
  • 4 reacties
  • 56 Bekeken

  • is een Master Poster
  • 13 reacties

Tussen aanvraag en aansluiten zat  zoveel miscommunicatie en slechte service. Er werden beloftes gedaan die niet waar gemaakt werden. Uiteindelijk begin maart eindelijk aangesloten(dit zelf gedaan omdat het nog ruim 3 weken zou duren voordat een monteur kwam). Monteur van Guidion probeert mij wijs te maken niet eigen apperatuur te kunnen gebruiken want dit zou niet werken (WiFi 6 router met uitstekend bereik als AP) 

Maar goed uiteindelijk genietend van snel internet tot afgelopen vrijdag. Ik kom thuis en verrekt, Al mijn apparatuur zijn offline. Rood lampje bij de omvormer. Alles gereset zonder resultaat. Bekabeling intact zonder breuken. Enige conclussie een monteur heeft met zijn lompe handen aan mijn aansluiting gezeten in de wijkkast. Contact met Odido zonder resultaat. Ondanks alle uitgebreide info en testen moet er perse een monteur komen. Terwijl ik meerdere malen aangeef stuur iemand naar die wijkkast en het is opgelost.  Ik krijg een voucher code voor mijn tablet. Echter is mijn snelheid via tablet veel te traag om te kunnen streamen.  Monteur komt pas dinsdag dus zoek het maar uit, althans zo komt dit over.   Volgends klantenservice kan guidion monteur de wijkcentrale in en dit meteen oplossen. 

Vandaag komt eindelijk de monteur. Ik zeg tegen hem ga maar naar de wijkcentrale want daar zit het probleem. Hij kijkt en zegt inderdaad dat dit het probleem is maar dat hijzelf niet mag. In mijn gemeente zijn er namelijk geen afspraken tussen ODF en Guidion voor de wijkcentrales.  Dit kan volgends de monteur minimaal 3 dagen nog gaan duren. 

Al met al een zeer kwalijke slechte zaak. Ik kan nu amper vanuit thuis werken. Ik kan amper tot niet iets streamen en Odido zet zich amper tot niet in voor de klant.  

Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen en voor mij een passende oplossing zou vinden. Het mooiste zou zijn een ontbinding zonder boete want dit is gewoon een knakenorganisatie.  

Teresa van Odido 19 dagen geleden

Welkom op onze Community! @Paul89 

Allereerst dank je wel dat je de moeite hebt genomen om dit topic te openen en je gevoel te uiten. Mijn oprechte excuses voor deze ervaring, dit is niet onze bedoeling. Uiteraard kijk ik graag met je mee wat voor je kan doen! 

Ik ben direct het systeem ingedoken en zie inderdaad dat de monteur dit heeft teruggekoppeld aan de technische dienst. Zij gaan nu contact opnemen met de netwerkbeheerder, zodat dit kan worden opgelost. 

Hoe graag ik het ook wil, dit proces kan ik niet versnellen. Wel wil ik natuurlijk dat je niet al deze tijd zonder internet zit. Misschien val ik in de herhaling, maar maak je al gebruik van een Unlimited voucher code? Indien je een Odido of BEN simkaart heb, kan ik deze gelijk naar je sturen. Je kunt dan een Hotspot maken en deze verbinden met je andere apparaten, op deze manier kun je toch vanuit huis werken of iets stream. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken? Dan stuur ik je de code gelijk toe! 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Welkom op onze Community! @Paul89 

Allereerst dank je wel dat je de moeite hebt genomen om dit topic te openen en je gevoel te uiten. Mijn oprechte excuses voor deze ervaring, dit is niet onze bedoeling. Uiteraard kijk ik graag met je mee wat voor je kan doen! 

Ik ben direct het systeem ingedoken en zie inderdaad dat de monteur dit heeft teruggekoppeld aan de technische dienst. Zij gaan nu contact opnemen met de netwerkbeheerder, zodat dit kan worden opgelost. 

Hoe graag ik het ook wil, dit proces kan ik niet versnellen. Wel wil ik natuurlijk dat je niet al deze tijd zonder internet zit. Misschien val ik in de herhaling, maar maak je al gebruik van een Unlimited voucher code? Indien je een Odido of BEN simkaart heb, kan ik deze gelijk naar je sturen. Je kunt dan een Hotspot maken en deze verbinden met je andere apparaten, op deze manier kun je toch vanuit huis werken of iets stream. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken? Dan stuur ik je de code gelijk toe! 

Welkom op onze Community! @Paul89 

Allereerst dank je wel dat je de moeite hebt genomen om dit topic te openen en je gevoel te uiten. Mijn oprechte excuses voor deze ervaring, dit is niet onze bedoeling. Uiteraard kijk ik graag met je mee wat voor je kan doen! 

Ik ben direct het systeem ingedoken en zie inderdaad dat de monteur dit heeft teruggekoppeld aan de technische dienst. Zij gaan nu contact opnemen met de netwerkbeheerder, zodat dit kan worden opgelost. 

Hoe graag ik het ook wil, dit proces kan ik niet versnellen. Wel wil ik natuurlijk dat je niet al deze tijd zonder internet zit. Misschien val ik in de herhaling, maar maak je al gebruik van een Unlimited voucher code? Indien je een Odido of BEN simkaart heb, kan ik deze gelijk naar je sturen. Je kunt dan een Hotspot maken en deze verbinden met je andere apparaten, op deze manier kun je toch vanuit huis werken of iets stream. Laat je mij weten of je hier gebruik van wil maken? Dan stuur ik je de code gelijk toe! 

Sorry maar daar heb ik totaal niks mee. Ik haal misschien net 10 mb/s hier met 4G. Ik zei toch al dat ik het hele weekend zelf niet kon streamen. Gelukkig dat we een 20m kabel hadden en even bij de buren mochten inpluggen. Maar jullie tegenmoetkoming voor onbeperkt data is waar ik woon volstrekt waardeloos. 

 

Reputatie 6
Badge +2

@Paul89 Ik had graag gelezen dat dit een tijdelijke uitkomst zou bieden, maar ik begrijp je. Fijn dat je zelf een oplossing hebt kunnen vinden! 

Hoe graag ik ook meer voor je wil doen, op dit moment moeten we echt wachten op de netwerkbeheerder. Uiteraard wordt je gecompenseerd voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten. Echter kan ik dit pas doen wanneer het probleem ook daadwerkelijk is opgelost. 

@Paul89 Ik had graag gelezen dat dit een tijdelijke uitkomst zou bieden, maar ik begrijp je. Fijn dat je zelf een oplossing hebt kunnen vinden! 

Hoe graag ik ook meer voor je wil doen, op dit moment moeten we echt wachten op de netwerkbeheerder. Uiteraard wordt je gecompenseerd voor de tijd dat je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten. Echter kan ik dit pas doen wanneer het probleem ook daadwerkelijk is opgelost. 

Daar praten we nog wel over over de compensatie 

Het leuke is gisteren zou de monteur de reparatie doorzetten naar ODF. Vandaag weet ODF nog steeds van niks.  Terwijl er vrijdag ook een PRIO ticket gemaakt is.  En als ODF het ticket binnen krijgt kan het dus minimaal 5 werkdagen nog duren voordat ze een monteur naar hun wijkcentrale sturen. Dit is toch geen service richting je klanten? Annueleer mijn heel contract maar ik ga wel naar ziggo 

 

Reageer