Ik stel voor om geen service van dit bedrijf te krijgen
Het heeft een zeer slechte ondersteuning.
Ik ga vandaag mijn diensten migreren naar kpn.
Vertrouw nooit een Duits bedrijf.
Ik stel voor om geen service van dit bedrijf te krijgen
Het heeft een zeer slechte ondersteuning.
Ik ga vandaag mijn diensten migreren naar kpn.
Vertrouw nooit een Duits bedrijf.
Goedemorgen
Goedemorgen
Hallo
Mijn internet thuis is sinds zaterdag uitgevallen.
Ik heb alleen chatvoorwaarden. Sinds zaterdag kan ik niet meer via de chat met je collega's praten.
Er worden alleen berichten verzonden. Onze collega's zijn niet bereikbaar.
Chat is voor mensen zoals ik. Van zaterdag tot vandaag heb ik geen verbinding kunnen maken en het probleem bij de serviceafdeling kunnen melden.
Ik heb glasvezel internet. Het apparaat waarop de internetkabel is aangesloten. De lichten zijn uit. Het apparaat lijkt een probleem te hebben.
Ik bedoel niet het Odido-modemapparaat.
Ik bedoel het apparaat dat uw bedrijf voor het eerst installeerde voor glasvezel. Dit apparaat is met een kabel op elektriciteit aangesloten. En de lampjes die aangeven dat hij aan staat, branden niet meer.
Ik denk dat dit apparaat beschadigd is. dat wanneer we op de aan/uit-knop drukken, het licht niet aangaat.
Hetzelfde probleem heeft ertoe geleid dat het internetlampje op de Odido-modem uit is.
Zelfs ik heb de adapter vervangen, maar het probleem is nog steeds niet opgelost.
Sinds zaterdag zit ik zonder internet.
En dit heeft het voor mij lastig gemaakt.
Mijn grootste probleem is de slechte ondersteuning van uw bedrijf.
Hoe kan het dat iemand 4 dagen lang probeerde via chat met de support te praten, maar dit gebeurde niet.
Misschien zijn er mensen die niet over de voorwaarden beschikken om te praten en contact te maken.
Gisteren had ik moeite om via de chat verbinding te maken met de serviceafdeling.
Er stonden 8 mensen voor mij. Na 2 uur wachten bereikte ik de tweede persoon en vervolgens werd de verbinding verbroken
En ik kon geen verbinding meer maken.
Ik besloot over te stappen naar een bedrijf dat in ieder geval tijdens werkdagen klanten te woord kan staan.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.