Hi. We zijn nu sinds 2 weken overgestapt op Odido glasvezel. De eerste paar dagen was de wifi onstabiel maar nu werkt het goed. Echter kunnen we onze Sonos speakers en soundbar niet meer gebruiken en ook onze nieuwe speaker van Harman Kardon maakt sinds een paar dagen geen verbinding met wifi meer via de Google Home app. Sonos gebuiken wij op dit moment niet meer, dus dat is op zich dus geen ramp, maar ik vind het wel heel gek dat dit probleem zich nu ook voordoet bij onze speaker van Harman Kardon. We gebruiken nog een soundbar van Harman Kardon en dat gaat gek genoeg wel goed via Google Home. Echter heeft hij de andere speaker eruit gegooid en we krijgen met geen mogelijkheid meer verbinding. Alles geprobeerd; speaker reset, router aan en uit gezet. Google Home app eraf gehaald en er opnieuw opgezet.
Ik heb al een uur met de klanten service van Odido gebeld ( ivm sonos) maar die konden mij ook niet verder helpen. Ik vind het erg storend en dit heeft naar mijn idee echt met de overstap te maken want dit probleem hebben we hiervoor nooit gehad.
Ik hoop dat iemand nog een gouden ( niet al te ingewikkelde) tip heeft.