Skip to main content

Vraagje, ik kom zelf niet uit. 

Mijn vriendin komt uit Polen en ze heeft een Poolse IPTV. Sinds vanochtend kan ze die service niet meer starten. Op haar tv en telefoon niet. Maar als ze overgaat naar 5G, dan werkt het wel.

Als we naar hun website gaan, dan werkt het ook niet. Alleen via 5G kunnen we alles bereiken. 

Andere services, zoals Netflix en andere Poolse apps(Player etc) werken zonder probleem.

Modem etc al paar keer opnieuw opgestart.

Wat kan ik nog meer doen? 

Hallo @dengol93 

Welke modem heb je van T-Mobile?

En is het een M3U link,via een app of is het een portal op een mediaspeler?


Hallo @dengol93 

Welke modem heb je van T-Mobile?

En is het een M3U link,via een app of is het een portal op een mediaspeler?

Ik heb een Zyxel 

Het is een app op je tv en telefoon. Maar een algemene website van dat IPTV, doet het ook niet, https://pilot.wp.pl 


@dengol93 

Je geeft aan dat het sinds vanochtend niet meer werkt, er was vandaag ook een storing waardoor bepaalde websites niet beschikbaar waren. Vanaf morgen zou dit helemaal opgelost moeten zijn, zie ook dit topic :

https://community.t-mobile.nl/vast-internet-492/problemen-vast-internet-en-tv-t-mobile-thuis-23-11-2021-336288


Yes, dat was het. Woensdag deed het weer normaal.

Thanks voor het informeren