Hallo @Sawe99
Heb je een Zyxel-T54 router gekregen? Wil je het volgende eens proberen :
Ga in je webbrowser naar 192.168.1.1 en log daar in met admin en het Login Password dat achter de router staat. Ga naar het menu > netwerkinstelling > draadloos > bij algemeen kies je onderaan bij beveiligingsmodus voor WPA2-PSK, klik op toepassen en probeer dan eens te verbinden.
Hallo @Sawe99
Heb je een Zyxel-T54 router gekregen? Wil je het volgende eens proberen :
Ga in je webbrowser naar 192.168.1.1 en log daar in met admin en het Login Password dat achter de router staat. Ga naar het menu > netwerkinstelling > draadloos > bij algemeen kies je onderaan bij beveiligingsmodus voor WPA2-PSK, klik op toepassen en probeer dan eens te verbinden.
Yes, ik had hem reeds via de andere instelling ook al werkend gekregen, nu opnieuw verbonden en het werkt nu weer. Even afwachten voor hoe lang natuurlijk. Bedankt!
Helaas na enkele minuten is de verbinding weer verbroken.
@Sawe99
Met WPA2-PSK? Kun je ook eens via 192.168.1.1 in het overzicht bij de WiFi instellingen 5 GHz uitschakelen en vervolgens weer verbinden?
@Sawe99
Met WPA2-PSK? Kun je ook eens via 192.168.1.1 in het overzicht bij de WiFi instellingen 5 GHz uitschakelen en vervolgens weer verbinden?
Na enig proberen heeft het probleem zichzelf opgelost. Beveiliging inderdaad aangepast naar enkel WPA2-PSK en 5ghz uit/ingeschakeld.
@Sawe99
Ik kan begrijpen dat je ook liever 5 GHz wilt voor de andere apparaten.
Bij netwerkinstellingen, draadloos, Easymesh daarvoor uitschakelen en na het toepassen ga je naar algemeen, haal het vinkje bovenaan weg, kies bij band voor 5 GHz en zet bijvoorbeeld -5G achter de SSID, verander het wachtwoord en klik op toepassen.
Je hebt nu 2 netwerken, 1 voor 2,4 GHz en 1 voor 5 GHz.
Ohja, vergeet niet eerst 5 GHz weer in te schakelen
Heb hetzelfde probleem, mi alles geprobeerd, maar nog niet gelukt.
Hi @MarianneSwinkels, hartstikke goed dat je in dit topic aanklopt! Ik wil ervoor zorgen dat dit probleem zo snel mogelijk gaat verdwijnen. Graag wil ik vragen of @Waqqas of @TMTV nog een extra tip in petto hebben? Ik hoor het graag, merci!
Hallo @MarianneSwinkels
Welke modem/router heb je en is het ook met de tv of een andere apparaat?
Zie je het WiFi netwerk wel in de lijst staan? In bovenstaande reacties staan wat handige tips en misschien kan je verbinden via de WPS knop ook eens proberen.
@MarianneSwinkels Ter aanvulling op de suggesties van @Waqqas: je kunt ook nog proberen om WiFi 6 uit te zetten. Dat kan via Netwerkinstelling > Draadloos > Andere. Daar staat bij 802.11-modus 802.11a/n/ac/ax Mixed. Verander deze instelling naar 802.11a/n/ac Gemengd (dus zonder ax). Verander vervolgens bovenaan 2.4GHz in 5GHz en herhaal deze stap. Vergeet niet op Opslaan te klikken. Nu staat WiFi 6 helemaal uit.
Hopelijk is een van bovenstaande suggesties de oplossing! Overigens is T-Mobile ook bezig met een structurele oplossing. Er staat een verkeerde landcode in de wifi-instellingen. Die wordt met een toekomstige firmware-update aangepast naar NL.
Ik heb het bij mijn LG als volg gedaan, bij de Action een TP Link switch gehaald
https://www.action.com/nl-nl/p/tp-link-desktop-switch-ls1005g/ deze achter de tv gelegd en als aanvoer de UTP vanaf de router in de aangewezen poort van de switch en vervolgens een UTP kabel naar de tv en een naar de tv box.
Sindsdien geen enkele storing meer op de LG dat de WiFi niet correct meer werkt.