Skip to main content

Hallo,

Na weken bellen mailen met jullie "helpdesk" en blijven resetten van de modem, 2 maal een monteur sturen heb ik het zelf maar geprobeerd door iemand met kennis van zaken in te schakelen.

 

De wifi bleef meerdere keren per dag wegvallen. Vervolgens moest ik steeds de modem uit en opnieuw aan zetten zodat de wifi er weer even was. 

Ik heb jullie zyxel modem er uit getrokken en een eigen modem gekocht. 

 

Nu heb ik al 4 weken perfecte verbinding. 

 

Ik vind het zeer teleurstellend dat ik zelf hier een hoop kosten voor moet maken omdat jullie niet verder kijken dat de "resetknop"

 

Dus voor de mensen die slechte wifi hebben. Doe de zyxel weg en neem een goede modem. 

 

Kan ik die spullen al naar jullie terug sturen? Dan ben ik daar van af. 

 

Groet Tim 

 

Hey @Timvdkr8, de Zyxel dient wel in bezit te blijven omdat wij geen ondersteuning bieden op eigen apparatuur.

Het wifipunt kun je wel opzeggen in Mijn Odido, dan ontvang je een e-mail met de retourinstructies. Let op, als er weer iets is met je internet verbinding, dan kan er gevraagd worden om de Zyxel weer aan te sluiten. Zodat wij een lijnmeting kunnen doen. Dit kunnen wij niet goed uitlezen met een eigen modem aangesloten, daarom moet de Zyxel in bezit blijven van de klant.

 


Reageer