Skip to main content


Zoals bovenstaand plaatje laat zien. Het lampje van de wereldbol brand rood op mijn modem ik heb verscheidene dingen geprobeerd maar mag niet baten.

Hallo @Cheyenne Wu 

Betreft dit een glasvezel of DSL aansluiting? Heb je verder ook gekeken in je My T-Mobile account onder storingen of er misschien een storing is op jouw adres?


Er is nu geen storing op mijn adres. En Ik heb die stappen (

) allemaal doorlopen, maar het werkt helaas nog steeds niet. Nog steeds een rood bolletje. 


Hoi @Cheyenne Wu, ik help je graag verder! Hiervoor heb ik wel wat informatie nodig:

 

-Brandt het WAN-lampje op het modem? (dit is het lampje naast het power-lampje)

-Knippert het LOS lampje op het glasvezelkastje? Zo ja, knippert het snel (4 x p/sec) of knippert het langzaam (1 x p/sec)?

-Hoe brandt het PON lampje? Knippert het snel of langzaam?

 

Zodra ik de informatie binnen heb, ga ik direct voor je aan de slag! 😊 Groetjes, Ishana


WAN van modem is rood.

LOS knippert het langzaam (1 x p/sec

PON Geen brandt


Heel erg bedankt voor de informatie @Cheyenne Wu! Ik heb het meteen doorgezet naar onze technische afdeling. Er wordt vervolgens zo snel mogelijk contact met je opgenomen per e-mail. Als je dit in de gaten houdt, komt het helemaal goed. Fijn paasweekend! 😄 Groetjes, Ishana


Reageer